ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Tani Opał Odkryciem Roku branży marketingowej

Po raz trzeci podczas Mediarun Festival, jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie międzynarodowych spotkań o profilu edukacyjno-networkingowych wręczono statuetki dla najlepszych Dyrektorów Marketingu.

Po raz trzeci podczas Mediarun Festival, jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie międzynarodowych spotkań o profilu edukacyjno-networkingowych wręczono statuetki dla najlepszych Dyrektorów Marketingu. Eksperci z branży i przedstawiciele mediów nagrodą w kategorii Osobowość Roku 2012 Młody Wilk – Odkrycie Roku uhonorowali autora strategii marketingowej marki Tani Opał.

Realizowany w ramach Mediarun Festival konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2012 – to wydarzenie mające na celu wyróżnienie prestiżowymi nagrodami najskuteczniejszych szefów marketingu polskich firm, organizacji pozarządowych i instytucji samorządowych. Formuła konkursu jest stale poszerzana. Zmiany w 3. edycji są odzwierciedleniem procesów, trendów i nowych zjawisk pojawiających się w dziedzinie marketingu. Kandydatów do tegorocznej nagrody wytypowały agencje reklamowe, pr, interaktywne oraz domy mediowe. Wyróżnienia przyznała kapituła 37. osób – w składzie, której znaleźli się znawczy i praktycy branży, laureaci poprzednich edycji, sponsorzy i reprezentanci mediów. W konkursie przyznano 2 nagrody Grand Prix oraz  statuetki w 10. kategoriach Osobowość Marketingu Roku.

Dyrektor Marketingu Tani Opał – Ariel Maciaszek odbiera nagrodę podczas finałowej
gali konkursu Dyrektor Marketingu 2012
Fot. Radek Czekaj

Odkrycie Roku - Dyrektor Marketingu marki Tani Opał

W połowie czerwca podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się gdańskiej Filharmonii Bałtyckiej podczas Mediarun Festival wręczono statuetki 10. Osobowościom Marketingu Roku 2012. Nagrodę w kategorii Młody Wilk – Odkrycie Roku otrzymał dyrektor marketingu firmy Tani Opał – Ariel Maciaszek. Wyróżnieniem tym podkreślono szereg skutecznych działań dyrektora, których efekt zwiększył rozpoznawalność marki, powiększył przychody finansowe, a także wzmocniły wizerunek spółki na rynku materiałów opałowych, windując ją na pozycję lidera w branży sprzedaży paliw stałych. - To wspaniałe wyróżnienie, cieszę się że tak wyjątkowe osobistości marketingu dostrzegły sukces marki Tani Opał. Jest mi niezmiernie miło, że znalazłem się w gronie tak doświadczony osób z branży. Ta statuetka zobowiązuje, choć dla mnie i mojego zespołu jest przede wszystkim motywacją do realizacji kolejnych, bardziej innowacyjnych i zaskakujących działań marketingowych oraz wizerunkowych – mówi dyrektor marketingu Tani Opał Ariel Maciaszek.

Laureaci konkursu Dyrektor Marketingu 2012 w
10. kategoriach
Fot. Radek Czekaj

Wilk dla marki Tani Opał

Ideą konkursu Dyrektor Marketingu 2012 jest odnajdywanie i wskazywanie osób, które wpływają na kształt „krajobrazu reklamowego” w Polsce. W każdej z edycji wydarzenia eksperci nagradzają innowacyjne, kreatywne i nietuzinkowe osobowości z branży marketingu i komunikacji. Laureatami nagrody zostają tylko osoby z pasją, odnoszące spektakularne sukcesy. Należy dodać sukcesy mierzalne w rozpoznawaniu marki, zaufaniu do brand’u, które z kolei mają wyraźne przełożenie na wyniki finansowe i pozytywny wizerunek. – Dyrektor marketingu naszej spółki to bez wątpienia Młody Wilk. Dzięki otwartości, talentowi i konsekwencji w zarządzaniu działaniami marketingowymi jest jednym z głównych autorów naszej przewagi rynkowej. Wspólny wysiłek sprawił, że Tani Opał stał się liderem, najlepiej rozpoznawalną marką wśród segmentu firm zajmujących się dystrybucją paliw stałych – mówi prezes Spółki Tani Opał Sławomir Uzarek.