ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Magia ciepła w Twoim domu!

Wystartowała kampania reklamowa marki PURMO, której właścicielem jest jeden z największych producentów grzejników i systemów grzewczych na świecie – koncern Rettig ICC.

Wystartowała kampania reklamowa marki PURMO, której właścicielem jest jeden z największych producentów grzejników i systemów grzewczych na świecie – koncern Rettig ICC.

PURMO - Magia ciepła w Twoim domu!

Kampania ma na celu poinformowanie i zachęcenie klientów indywidualnych, budujących lub remontujących dom lub mieszkanie, do zapoznania się z pełną paletą rozwiązań grzewczych marki Purmo: wszystkimi modelami grzejników oraz systemami ogrzewania płaszczyznowego i systemami rurowymi.

Elementem wzmacniającym przekaz jest informacja o konkursie i nagrodzie 5000 PLN – zadanie polega na zaproponowaniu hasła na 25-lecie obecności Purmo na rynku polskim, które zostanie ocenione przez Jury. Aby wziąć udział w konkursie, należy zamówić projekt instalacji grzewczej u polecanego projektanta Purmo, co jest równoznaczne z otrzymaniem bonu promocyjnego o wartości 250 PLN. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie internetowej marki: www.purmo.pl/konkurs. W ramach kampanii marka Purmo realizuje działania reklamowe w internecie: sieć kontekstowa, Google, YouTube oraz w social mediach, m.in. ADS FB Purmo. Zaplanowane są również reklamy wizerunkowe Purmo w prasie branżowej, m.in. w Muratorze, M jak mieszkanie, Budujemy Dom. Emisje bilbordu sponsorskiego ruszyły w pierwszych dniach września i obejmują kanały tematyczne telewizji TVN i Polsat.

Za pomysł oraz kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa smARTcat, zakupem mediów zajął się Dom Mediowy MediaOn,  natomiast działania public relations prowadzone są przez agencję Best Brands PR. Koniec pierwszego etapu kampanii reklamowej przewidziany jest na koniec października 2016 , a wyłonienie zwycięzcy konkursu nastąpi 14.07.2017 roku. SPOT PURMO 2016: https://www.youtube.com/watch?v=uzBJ_FfS888