ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Bosch otwiera sezon grzewczy, prezentując nową odsłonę kampanii wizerunkowej #LikeABosch

Heat smart #LikeABosch. Takim hasłem świętuje swój powrót Shawn – gwiazda IoT znana z odnoszącej sukcesy na całym świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Tym razem Shawn wraca z podróży do domu. W teledysku korzysta z inteligentnego regulatora Bosch EasyControl, sterując domowym systemem grzewczym zdalnie, za pomocą aplikacji na smartfonie.

Heat smart #LikeABosch. Takim hasłem świętuje swój powrót Shawn – gwiazda IoT znana z odnoszącej sukcesy na całym świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Tym razem Shawn wraca z podróży do domu. W teledysku korzysta z inteligentnego regulatora Bosch EasyControl, sterując domowym systemem grzewczym zdalnie, za pomocą aplikacji na smartfonie.

Bosch otwiera sezon grzewczy, prezentując nową odsłonę kampanii wizerunkowej #LikeABosch

Rozwiązania IoT podnoszą jakość życia

Technologia zintegrowana w internecie zmienia sposób korzystania z wielu rozwiązań: Dzięki funkcji wykrywania obecności, system grzewczy automatycznie podnosi temperaturę, gdy któryś z mieszkańców zbliża się do domu. Inteligentny regulator Bosch EasyControl wraz z elektronicznymi głowicami termostatycznymi w połączeniu z aplikacją umożliwia też komfortowe sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i obsługę systemu grzewczego z dowolnego miejsca na świecie.

Sukces kampanii Bosch

Kontynuując swoją najnowszą kampanię wizerunkową, Bosch – jako wiodący dostawca rozwiązań z zakresu IoT – chce nawiązać do dotychczasowych sukcesów #LikeABosch. Bosch umacnia pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów produktów wyposażonych w opcję komunikacji przez internet, a wśród zatrudnionych przez koncern 27 000 programistów aż 20% pracuje w obszarze IoT. Według szacunków Bosch do roku 2020 wartość światowego rynku rozwiązań IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD.

Artykuł został dodany przez firmę

Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort

Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort to producent nowoczesnych i energooszczędnych urządzeń przeznaczonych do ogrzewania, chłodzenia i wentylacji pomieszczeń a także przygotowania ciepłej wody użytkowej.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.