Wrocław, dolnośląskie, Polska Dodano: 2024-03-25 | ID oferty: 2123797
Responsibilities:
• Communication with customers through written and phone correspondence
• Maintaining accurate and timely records in the system
• Analysis and documentation of problems, proposing solutions and addressing issues
Requirements:
• Very good knowledge of Italian (C1) or German (C1) and good knowledge of English (B2)
• Experience in providing direct support to external customers via phone, email or chat
• Problem-solving skills and ability to handle difficult situations professionally
• Good organizational skills
We offer:
• Full-time employment contract
• Private medical care
• Life insurance
• Work in an international environment
• Two shifts work
• Workplace in a convenient location in Wrocław
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.
Gi Group Poland S.A.