ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron

Oferta pracy

Specjalista ds. techniczno-handlowych HVAC

Katowice, śląskie, Polska Dodano: 2024-05-16 | ID oferty: 2176783

Numer referencyjny: 201/5/2024/RS


Specjalista ds. techniczno-handlowych
Lokalizacja: Katowice
Forma umowy: UoP, B2B
Start pracy: ASAP
Liczba otwartych pozycji: 1

Cel Pracy: Specjalista będzie odpowiedzialny za identyfikację potrzeb klientów, prezentację technicznych rozwiązań produktowych oraz budowanie trwałych relacji biznesowych.


Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:
• Realizacja zadań budżetowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
• Opracowywanie strategii wzrostu sprzedaży w podległym regionie oraz dbanie o utrzymywanie dobrych relacji handlowych z klientami.
• Negocjowanie i ustalanie warunków sprzedaży, w tym przekazywanie klientom wiedzy na temat właściwości i parametrów technicznych produktów z oferty Systemair.
• Znajomość wewnętrznych dokumentów spółki takich jak: OWS, procedur udzielania kredytów kupieckich, warunki gwarancji itp., weryfikacja umów handlowych oraz nadzór nad ich sprawną realizacją.
• Kontakt z klientami po sprzedaży w celu monitorowania płatności i sondowania oczekiwań klientów, oraz realizowanie zadań wynikających z wewnętrznych procedur Spółki w zakresie limitów kredytowych oraz monitoringu i windykacji należności.
• Przygotowywanie ofert handlowych i odpowiedzi na zapytania klientów, oraz bieżące wprowadzanie danych do CRM.
• Znajomość bieżącej sytuacji rynkowej w zakresie planowanych inwestycji oraz analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji.
• Przestrzeganie tajemnicy handlowej w odniesieniu do posiadanych informacji poufnych związanych z wykonywaniem obowiązków, oraz stałe podnoszenie wiedzy technicznej dotyczącej produktów znajdujących się w ofercie Spółki.
• Współpraca we wdrażaniu działań marketingowych na podległym regionie oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.


Wymagania:
• Doświadczenie na wyżej wymienionym stanowisku min. 3 lata w branży HVAC.
• Umiejętności analityczne i orientacja na dane w celu osiągnięcia wyników.
• Otwarty umysł, pełen entuzjazmu i energii, z chęcią poszukiwania nowych możliwości biznesowych.
• Gotowość do wyjazdów służbowych przez większą część czasu.
• Znajomość zagadnień technicznych z zakresu motoryzacji będzie dodatkowym atutem.


Co Oferujemy:
• Rozwój kariery oraz konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
• Niezbędne narzędzi pracy – telefon, komputer i samochód służbowy.
• Ubezpieczenie firmy oraz możliwość bycia częścią rozwijającej się marki oferującej świetne warunki pracy i świadczenia.


Jeśli jesteś osobą ambitną, z doświadczeniem w sprzedaży oraz potrafisz podtrzymywać dobre relacje z klientami, posiadającą wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne, to ta oferta jest dla Ciebie!

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:
1. Skontaktuje się z Tobą Konsultantka Antal, która przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę rekrutacyjną.
2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy się na spotkanie bezpośrednio z Działem HR i Twoim przyszłym przełożonym.
3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

Czym jest "Antal"?
Firmą rekrutacyjną!
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

ANTAL Sp. z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

ANTAL Sp. z o.o.

Katowice śląskie

Dane kontaktowe: