Agregaty chłodnicze naczepowe
Coolmar Marek Stergiel
tel.: 818595127
kom.: 505352808
faks: 818595127
e-mail: [email protected]
http://www.coolmar.pl
MAXIMA 1200 jest urządzeniem chłodniczym CARRIER Transicold przeznaczonym do transportu towarów w naczepach chłodniczych o pojemności 33 europalet i długości 13,60 m. Urządzenie powstało na bazie poprzedniej wersji agregatu Maxima2 produkowanego od wielu lat. Maxima 1200 oferuje nowe wzornictwo, redukcję poziomu hałasu uzyskaną dzięki nowym elementom obudowy i nowemu filtrowi powietrza, zwiększoną wentylację zabudowy chłodniczej, czterokrotnie większą odporność na korozję, nowy panel sterowania, sterowanie mikroprocesorowe i układ Start/Stop w wyposażeniu standardowym.
Razem z agregatem Maxima 1200 firma CARRIER Transicold zaprezentowała urządzenie o nazwie MAXIMA 1000 przeznaczone do montażu na przyczepach. Brak dolnego pasa obudowy, co zmniejsza wymiary agregatu, ułatwia montaż na pojazdach ciągnionych. Panel sterowania montowany jest na ścianie zabudowy chłodniczej. Silnik Diesla agregatu pracuje wyłącznie na niskich obrotach dzięki czemu wyeliminowano część jego podzespołów i zwiększono żywotność jednostki napędowej. Miało to również wpływ na zmniejszenie poziomu głośności agregatu co ma bardzo duże znaczenie przy dystrybucji miejskiej.
Na bazie agregatów Maxima 1200 i Vector 1800 zbudowano serię specjalistycznych urządzeń chłodniczych MULTITEMPERATUROWYCH: Maxima 1200 Mt° oraz Vector 1800 Mt°. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących tych urządzeń prosimy o kontakt z firmą Frigipol.
VECTOR 1800 jest urządzeniem chłodniczym CARRIER Transicold przeznaczonym do transportu towarów w naczepach chłodniczych o pojemności 33 europalet i długości 13,60 m skonstruowanym według koncepcji All Electric. Vector 1800 łączy w sobie zaawansowaną technologię, niezawodność działania i bardzo niskie koszty eksploatacji.
Vector 1800 oferuje:
• półhermetyczną, sześciotłokową sprężarkę, o pojemności 690 cm3, zintegrowaną z silnikiem elektrycznym,
• wyrównaną cyrkulację powietrza wewnątrz nadwozia, dzięki parze nowej generacji wentylatorów i dwóm wylotom powietrza,
• o 50% skrócony czas spadku temperatury od +30°C do -20°C w porównaniu z konwencjonalnymi urządzeniami,
• automatyczny korektor faz oraz elektryczne odszranianie i grzanie jako standardowe wyposażenie,
• wyeliminowanie eksploatacyjnych części "wysokiego ryzyka" takich jak: paski klinowe (występuje tylko jeden), wibroabsorbery, sprzęgła, zawór trójdrożny, alternator, łożyska wentylatorów, uszczelnienia wału sprężarki i wiele innych,
• LogiCOLD - wbudowany w urządzenie, prosty w obsłudze, nowej generacji mikroprocesor umożliwiający:
- precyzyjne kontrolowanie temperatury (maksymalne odchylenie 0,3°C),
- szybką diagnostykę wszystkich podzespołów urządzenia i zapamiętywanie danych dzięki karcie PCMCIA (pamięć 512 KB),
- wyświetlanie pełnych komunikatów dotyczących pracy urządzenia i stanów alarmowych, w jednym z ośmiu języków wybranych przez użytkownika.
OPCJE:
- dodatkowe wyciszenie
- łączność satelitarna (euteltracs)
Agregaty chłodnicze naczepowe:
• Maxima 1000/1300
• Vector 1800
Wersje multitemperaturowe:
• Maxima 1300 Mt°
• Vector 1800 Mt°