ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Przetarg

Dostawa fontanny wraz z montażem w ramach projektu Gniew-miasto z charakterem

07-03-2019, 00:00

Dane kontaktowe

Gmina Gniew
Plac Grunwaldzki 1,83-140 Gniew
tel. 58 530 79 18,
fax. 58 530 79 40
e-mail: [email protected],
http:// bip.gniew.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 521881-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.

Gmina Gniew: Dostawa fontanny wraz z montażem w ramach projektu ,,Gniew-miasto z charakterem"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot umowy wchodzi w zakres Projektu ,,Gniew-miasto z charakterem" który jest finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gniew, krajowy numer identyfikacyjny 52758100000000, ul. Plac Grunwaldzki  1 , 83-140  Gniew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 530 79 18, , e-mail [email protected], , faks 58 530 79 40.
Adres strony internetowej (URL): bip.gniew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.gniew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.gniew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferta powinna być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Gniew, Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fontanny wraz z montażem w ramach projektu ,,Gniew-miasto z charakterem"
Numer referencyjny: RIN.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnego wyposażenia technologiczne fontanny w tym:1. Dostawa i montaż żelbetonowego zbiornika betonowego o pojemności 10 m32. Przygotowanie wsporników pod płyty granitowe 60x60 x4 (przewiduje się 30 szt. wsporników)3.Wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE-32 wraz ze studnią wodomierzową, wodomierzem zaworem antyskażeniowym , kranikiem spustowym i zasuw4.Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego,5.Odwodnienie liniowe podłączone do basenu fontanny6.Montaż szafki elektrycznej ZK7. Montaż elementów fontanny z podłączeniem do sieci8.Wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i pomiarów, sporządzenie koniecznych protokołów, dokumentacji powykonawczej w zakresie technologii i urządzeń, dokumentacji eksploatacyjnej, dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) układu technologicznego, przeszkolenie obsługi obiektowej, wykonanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji fontanny w sezonie i poza sezonem.Wykonawca wykonując technologię fontannową winien zwrócić szczególną uwagę na cechy funkcjonalne fontanny, jej niezawodność oraz łatwość jej późniejszej eksploatacji.Nawierzchnię w miejscu fontanny o pow. ok 18 m2 z płyt granitowych 60 x 60 x 4 w kolorze szarym, ułożonych na 30 wspornikach wykona Firma BUDIMEX S.A., wykonująca nawierzchnię w obrębie Starego Miasta w Gniewie.

II.5) Główny kod CPV: 42122130-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44115500-4
42122210-5
31527400-0
45332200-5
45111200-0
45231300-8
45310000-3
45317000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-10
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-05-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie wiedzyi doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), wykonał, co najmniej 2 zamówienia/zadania (potwierdzone dowodami, żezostało ono wykonane należycie) o wartości łącznie z podatkiem VAT, nie mniejszej niż150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każde, polegające na dostawie fontanny wraz z jej montażem i uruchomieniem.UWAGA: *) Przez jedno zamówienie/zadanie rozumie się dostawę wykonaną w ramach jednej umowy. Za ukończone zamówienie/zadanie Zamawiający uważa takie, w wydany został co najmniej protokół odbioru końcowego lub dokument równoważny, potwierdzający zakończenie dostaw / robót.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnieniewyżej wymienionego warunku wykazuje jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem,ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniemopisanym powyżej. b) Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będąuczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimikwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonaniazamówienia: 1) co najmniej 1 osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowyposiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, którezostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum 5-letniedoświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w w/w branży; 2) co najmniej 1osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającąminimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie w w/wbranży; UWAGA 1 Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o którychmowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 zpóźn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278).Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszczaodpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwEuropejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z2016 r., poz. 65). UWAGA 2 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, żeWykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznychlub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może miećnegatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, aw przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wraz z podaniemich przedmiotu, wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostaływykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, - dowodów określających, czy dostawy, o których mowa powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykazu osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowizałącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje sięna ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tychpodmiotów, zawarte w treści załącznika nr 2a i 2b do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentówwymienionych w ust 2 lit. b) SIWZ.5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazanezdolności dotyczą.6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy zpostępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa,stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółkicywilne/konsorcja): a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtakim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu zpowodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o którychmowa w pkt. 5.3.2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniuWykonawcy wykazują zgodnie z postanowieniami pkt. 5.2 SIWZ. c) W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa wzał. nr 2a i 2b - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców(każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). e) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani - każdy z Wykonawców(każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) - na wezwanieZamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.lit. b) SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres odpowiedzialności za wady40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian i będą te zmiany dopuszczalne wyłącznie w granicach i na zasadach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na zasadach określonych w ,,Ogólnych warunkach umów o roboty budowlane, remontowe oraz dostawy", pod warunkiem, że zmiany te w konkretnym przypadku nie będą prowadziły do naruszenia art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wykonawca może złożyć jedną ofertę z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, napisaną w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH