22-07-2016, 00:00
18 Wojskowy Oddział GospodarczyCZĘŚCIOWA WYMIANA INSTALACJI C.O i C.W.UCZĘŚCIOWA WYMIANA SIECI ZEWNETRZNEJ C.O
ul. Jana III Sobieskiego 277 277,84-200 Wejherowo
tel. 261251621
fax. 261251787
e-mail: [email protected]
Wejherowo: WYKONANIE CZĘŚCIOWEJ WYMIANY INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ W BUDYNKU NR 104 ORAZ CZĘŚCIOWEJ WYMIANY SIECI ZEWNETRZNEJ C.O W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 6033 GDYNIA BABIE DOŁY
Numer ogłoszenia: 150169 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 261251621, faks 261251787.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE CZĘŚCIOWEJ WYMIANY INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ W BUDYNKU NR 104 ORAZ CZĘŚCIOWEJ WYMIANY SIECI ZEWNETRZNEJ C.O W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 6033 GDYNIA BABIE DOŁY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac obejmujących swoim zakresem częściową wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 104 w kompleksie nr 6033 Gdynia Babie Doły z podziałem na dwie części: Część I częściowa wymiana instalacji C.O i C.W.U w budynku nr 104 w kompleksie wojskowym 6033 Gdynia Babie Doły Część II Częściowa wymiana sieci zewnętrznej C.O w kompleksie wojskowym 6033 Gdynia Babie Doły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju pojazdów latających w tym Dronów na terenie obiektów wojskowych. Użycie takiego sprzętu przez wykonawcę lub podwykonawcę będzie podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.44.22.00-9, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.21.40-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony: Dla zadania nr 1 jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto każda; Dla zadania nr 2 jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł brutto każda; W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać zamówienia na wykonanie eksploatacji systemu cieplnego wraz z instalacja zewnetrzną min. jak dla zadania nr 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony: jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony: jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla zadania nr 1 posiada opłaconą polisę o wartości 100.000,00 zł. (wraz z dowodem opłaty), a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dla zadania nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę o wartości 70.000,00 zł. (wraz z dowodem opłaty), a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty więcej niż na jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę o wartości 170.000,00 (wraz z dowodem opłaty), a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany/przedłużenia terminu wykonania robót w przypadkach: 1)konieczności poprawy warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu, o czas niezbędny do dokonania ich poprawy, jeżeli warunki zagrażające bezpieczeństwu powstały bez winy Wykonawcy, 2)zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3 niniejszej umowy, 3) udzielenia zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, 4) ograniczenia zakresu robót, 5) zmiany kierownika robót i inspektorów nadzoru, 6) zlecenia wykonania robót zamiennych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18 WOG ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna 18 WOG ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚCIOWA WYMIANA INSTALACJI C.O i C.W.U.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana instalacji C.O i C.W.U w budynku nr 104 w kompleksie wojskowym 6033 Gdynia Babie Doły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.44.22.00-9, 45.40.00.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚCIOWA WYMIANA SIECI ZEWNETRZNEJ C.O.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana sieci zewnętrznej C.O w kompleksie wojskowym 6033 Gdynia Babie Doły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.21.40-5, 45.33.00.00-9, 45.44.22.00-9, 45.40.00.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: