ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Przetarg

PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ W OBIEKCIE PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLINIE, UL.SPOKOJNA 1

04-07-2018, 00:00

Dane kontaktowe

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
Zamkowa 23,72-510 Wolin
tel. 91 3261322,
fax. 91 3261429
e-mail: [email protected],
http:// www.gminawolin.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 583169-N-2018 z dnia 2018-07-04 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ W OBIEKCIE PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLINIE, UL.SPOKOJNA 1
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, krajowy numer identyfikacyjny 811685510, ul. Zamkowa  23 , 72-510   Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, , e-mail [email protected], , faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (URL): www.gminawolin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój nr 12 ( parter) - Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ W OBIEKCIE PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLINIE, UL.SPOKOJNA 1
Numer referencyjny: ZP.271.12.2018.HP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia o nazwie : ,,Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa kotłowni w obiekcie Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolinie, ul. Spokojna 1" obejmuje dwie odrębne części zamówienia: Część I zamówienia : Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynków w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin. Część II zamówienia: Przebudowa kotłowni gazowej o mocy 332 KW - na potrzeby ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej dla budynków w Publicznej Szkole Podstawowej - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin." w sprawie realizacji których zostaną zawarte dwie odrębne umowy. 1.1. Część I zamówienia : Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynków w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin.Zakres przedmiotu zamówienia :1) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania tj.: a) demontaż istniejących rurociągów c. o, grzejników i armatury ,b) demontaż istniejącego naczynia zbiorczego i rurociągów rur sygnalizacyjnych,c) demontaż izolacji termicznych rurociągów grzewczych,d) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wykonany będzie bez odzysku elementów,e) przed przystąpieniem do demontażu przewodów zaizolowanych należy zdemontować izolację cieplną, f) pocięcie palnikami lub tarczą rurociągów stalowych na odcinki długości pozwalającej na wyniesienie z budynku in transport .2) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania tj.: a) montaż nowych rurociągów i wykonanie rur przyłącznych,b) montaż i podłączenie grzejników,c) montaż urządzeń oraz armatury odcinającej,d) montaż armatury regulacyjnej i pomiarowej,e) wykonanie prób szczelności instalacji grzewczych (na zimno i na gorąco),f) rozruch i regulacja instalacji grzewczych,g) wykonanie izolacji termicznych rurociągów grzewczych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji budowy, która winna zawierać : a) projekt techniczny poprawiony o ewentualne zmiany wynikłe na budowie, zaakceptowane przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, b) atesty i aprobaty użytych materiałów, c) protokoły płukania, prób szczelności i rozruchu na gorąco.4) Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi:a) atesty i aprobaty użytych materiałów ( Wszystkie materiały, urządzenia, armatura użyte do budowy muszą mieć atesty PZH i dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez PZH, ITB lub COBRI "Instal".b) protokoły płukania, prób szczelności i rozruchu na gorąco. c) projekt techniczny poprawiony o ewentualne zmiany wynikłe na budowie, zaakceptowane przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, wpisane do Dziennika czynności na budowie. Szczegółowy zakres robót dla Części I zamówienia określają : PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY , SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT, stanowiących Tom III SIWZ oraz Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy- Tom II SIWZ 1. 2 . Część II zamówienia: Przebudowa kotłowni gazowej o mocy 332 KW - na potrzeby ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej dla budynków w Publicznej Szkole Podstawowej - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin. (Projektowana kotłownia zlokalizowana będzie na kondygnacji piwnicy budynku) Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przewiduje się wykonanie kotłowni na potrzeby centralnego ogrzewania i c.w.u. wewnątrz budynku w kolejności:a) demontaż kotłów i armatury, pomp,b) demontaż istniejących rurociągów w kotłowni, c) demontaż izolacji termicznych rurociągów grzewczych,d) demontaż istniejącej instalacji wykonywany będzie bez odzysku elementów,e) przed przystąpieniem do demontażu przewodów zaizolowanych należy zdemontować izolację cieplną,f) montaż kotłów i armatury, pomp,g) montaż rur instalacji inne prace montażowe,h) wykonanie prób szczelności,i) odpowietrzenie instalacji,j) rozruch technologiczny,k) prace wykończeniowe,l) odbiory techniczne.2) Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi: a) protokoły wszystkich odbiorów technicznych częściowych i realizację postanowień dotyczących usunięcia usterek.b) protokoły przeprowadzonych badań szczelności wszystkich instalacji.c) świadectwa jakości wydane przez dostawców materiałów z wymaganiami oznaczenia wyrobów znakiem CE.d) przy odbiorze końcowym należy sprawdzić: zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z Dokumentacją Projektową oraz ewentualnymi zapisami w Dzienniku czynności na budowie dotyczącymi zmian i odstępstw od Dokumentacji Projektowej.e) protokół nastaw wstępnych zaworów termostatycznych. f) protokoły badań szczelności instalacji.g) protokoły badań wody instalacyjnej. h) dokumentację powykonawczą przebiegu instalacji zanikających. Szczegółowy zakres robót dla Części II zamówienia zawarty jest w : PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY , SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT, Specyfikacja Techniczna Dla Urządzeń Kotłowni, stanowiących Tom IV SIWZ oraz Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy- Tom II SIWZ 1.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Części I i II zamówienia :a) Wykonawca odpowiada za powstałe w toku realizacji przedmiotu zamówienia odpady oraz właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289).b) W celu bieżącego utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych prac Wykonawca będzie zobowiązany do podstawienia kontenera dla celów wywozu odpadów budowlanych powstałych podczas realizowanych prac objętych przedmiotem zamówienia.c) Wykonawca w celu pozyskania mediów takich jak energia elektryczna, woda, ścieki dla potrzeb prowadzonych prac budowlanych będzie korzystał z przyłącza znajdującego się na terenie budynku Szkoły Podstawowej w Wolinie , odpłatnie w formie ryczałtu, określonego w Tomie II -Istotne dla stron postanowienia umowy . d) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował na bieżąco i na własny koszt wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.e) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego (codziennego) dokładnego sprzątania po robotach budowlanych.f) Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania obowiązujących w Szkole Podstawowej w Wolinie przepisów dotyczących bezpieczeństwa, w szczególności przepisów i instrukcji bhp i p.poż.g) Przed przystąpieniem i podczas wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zabezpieczenia wszystkich powierzchni i elementów wyposażenia pomieszczeń przed ich zabrudzeniem i uszkodzeniem, w tym również zabezpieczenia stolarki okiennej i drzwiowej.h) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego uporządkowania terenu, doprowadzenia wszystkich pomieszczeń do stanu pozwalającego na ich użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem (w tym m.in. umycia okien, drzwi, i innych zabrudzonych w wyniku prowadzonych robót powierzchni).i) Wykonanie obowiązków: ? załatwienie wszystkich formalności związanych z realizowanymi robotami, łącznie z odbiorami wykonanych robót budowlanych,? zabezpieczenia terenu robót,? udzielenie gwarancji jakości wykonanych robót.

II.5) Główny kod CPV: 45331100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331110-0
45331000-6
45333000-0
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I zamówienia Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Część II zamówienia Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I zamówienia a) Wykonawcy:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/ przebudowie/remoncie/ modernizacji /wymianie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 50 000,00 zł. każda. W przypadku, gdyby któraś z wykonanych / wykazanych robót obejmowała inne prace budowlane, Wykonawca zobowiązany jest określić w wykazie wartość robót dla wymaganego przez Zamawiającego zakresu . Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu .Zamawiający nie wyraża zgody na tzw. sumowanie doświadczenia tzn. obie prace musi wykonać Wykonawca lub podmiot użyczający zasoby. W przypadku, gdy jedną robotę budowlaną wykonał Wykonawca, a drogą podmiot użyczający zasoby, Zamawiający uzna, że powyższy warunek nie został spełniony. W przypadku konsorcjum, obie prace musi wykazać jeden z członków konsorcjum. b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: - do pełnienia funkcji Kierownika budowy - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. o wymagane uprawnienia w/w osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65 ze zm.-Część II zamówienia a) Wykonawcy:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/ przebudowie lub modernizacji kotłowni gazowej o wartości min. 80 000,00 zł. każda W przypadku, gdyby któraś z wykonanych / wykazanych robót obejmowała inne prace budowlane, Wykonawca zobowiązany jest określić w wykazie wartość robót dla wymaganego przez Zamawiającego zakresu . Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu .Zamawiający nie wyraża zgody na tzw. sumowanie doświadczenia tzn. obie prace musi wykonać Wykonawca lub podmiot użyczający zasoby. W przypadku, gdy jedną robotę budowlaną wykonana Wykonawca, a drogą podmiot użyczający zasoby, Zamawiający uzna, że powyższy warunek nie został spełniony. W przypadku konsorcjum, obie prace musi wykazać jeden z członków konsorcjum.b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: - do pełnienia funkcji Kierownika budowy - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. o wymagane uprawnienia w/w osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65 ze zm.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP);b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert( w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP);c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP- nie starszy niż 6 miesięcy na dzień złożenia dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - dot. każdej z części: Części I zamówienia i Części II zamówieniab) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (dot. Części I zamówienia i Części II zamówienia), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dot. Części I zamówienia i Części II zamówienia),d) oświadczenia, że osoby wykazane w wykazie posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dot. Części I zamówienia i Części II zamówienia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresie okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 3.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunków , w zakresie i na zasadach opisanych w III. 1.3) Ogłoszenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : Część I zamówienia - 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Części II zamówienia - 8 000,00 PLN ( słownie : osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:w Banku Spółdzielczym w Wolinie nr 67 9393 0000 0000 0156 2000 0050 (w tytule przelewu należy wpisać: ZP. 271.12. 2018.HP oraz nr części zamówienia, której wadium dotyczy:Część I zamówienia : Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynków w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin. i/ lub Część II zamówienia: Przebudowa kotłowni gazowej o mocy 332 KW - na potrzeby ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej dla budynków w Publicznej Szkole Podstawowej - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolinb) poręczeniach bankowych;c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;d) gwarancjach bankowych;e) gwarancjach ubezpieczeniowych;f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać - Gmina Wolin, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Wolinie, 72- 510 Wolin, ul. Zamkowa 23.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy są określone w Istotnych Dla Stron Postanowieniach Umowy ( TOM II SIWZ)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynków w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia :5) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania tj.: a) demontaż istniejących rurociągów c. o, grzejników i armatury ,b) demontaż istniejącego naczynia zbiorczego i rurociągów rur sygnalizacyjnych,c) demontaż izolacji termicznych rurociągów grzewczych,d) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wykonany będzie bez odzysku elementów,e) przed przystąpieniem do demontażu przewodów zaizolowanych należy zdemontować izolację cieplną, f) pocięcie palnikami lub tarczą rurociągów stalowych na odcinki długości pozwalającej na wyniesienie z budynku in transport .6) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania tj.: a) montaż nowych rurociągów i wykonanie rur przyłącznych,b) montaż i podłączenie grzejników,c) montaż urządzeń oraz armatury odcinającej,d) montaż armatury regulacyjnej i pomiarowej,e) wykonanie prób szczelności instalacji grzewczych (na zimno i na gorąco),f) rozruch i regulacja instalacji grzewczych,g) wykonanie izolacji termicznych rurociągów grzewczych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji budowy, która winna zawierać : a) projekt techniczny poprawiony o ewentualne zmiany wynikłe na budowie, zaakceptowane przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, b) atesty i aprobaty użytych materiałów, c) protokoły płukania, prób szczelności i rozruchu na gorąco.8) Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi:a) atesty i aprobaty użytych materiałów ( Wszystkie materiały, urządzenia, armatura użyte do budowy muszą mieć atesty PZH i dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez PZH, ITB lub COBRI "Instal".b) protokoły płukania, prób szczelności i rozruchu na gorąco. c) projekt techniczny poprawiony o ewentualne zmiany wynikłe na budowie, zaakceptowane przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, wpisane do Dziennika czynności na budowie. Szczegółowy zakres robót dla Części I zamówienia określają : PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY , SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT, stanowiących Tom III SIWZ oraz Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy- Tom II SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331100-7, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przebudowa kotłowni gazowej o mocy 332 KW - na potrzeby ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej dla budynków w Publicznej Szkole Podstawowej - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przewiduje się wykonanie kotłowni na potrzeby centralnego ogrzewania i c.w.u. wewnątrz budynku w kolejności:a) demontaż kotłów i armatury, pomp,b) demontaż istniejących rurociągów w kotłowni, c) demontaż izolacji termicznych rurociągów grzewczych,d) demontaż istniejącej instalacji wykonywany będzie bez odzysku elementów,e) przed przystąpieniem do demontażu przewodów zaizolowanych należy zdemontować izolację cieplną,f) montaż kotłów i armatury, pomp,g) montaż rur instalacji inne prace montażowe,h) wykonanie prób szczelności,i) odpowietrzenie instalacji,j) rozruch technologiczny,k) prace wykończeniowe,l) odbiory techniczne.2) Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi: a) protokoły wszystkich odbiorów technicznych częściowych i realizację postanowień dotyczących usunięcia usterek.b) protokoły przeprowadzonych badań szczelności wszystkich instalacji.c) świadectwa jakości wydane przez dostawców materiałów z wymaganiami oznaczenia wyrobów znakiem CE.d) przy odbiorze końcowym należy sprawdzić: zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z Dokumentacją Projektową oraz ewentualnymi zapisami w Dzienniku czynności na budowie dotyczącymi zmian i odstępstw od Dokumentacji Projektowej.e) protokół nastaw wstępnych zaworów termostatycznych. f) protokoły badań szczelności instalacji.g) protokoły badań wody instalacyjnej. h) dokumentację powykonawczą przebiegu instalacji zanikających. Szczegółowy zakres robót dla Części II zamówienia zawarty jest w : PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY , SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT, Specyfikacja Techniczna Dla Urządzeń Kotłowni, stanowiących Tom IV SIWZ oraz Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy- Tom II SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331110-0, 45331000-6, 45333000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: