ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Przetarg

Wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach w ramach zadań pn.: Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie

24-07-2017, 00:00

Dane kontaktowe

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274,03-841 Warszawa
tel. 22 4435509,
fax. 22 4435552
e-mail: [email protected],
http:// www.pragapld.waw.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 556990-N-2017 z dnia 2017-07-24 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach w ramach zadań pn.: Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073, ul. ul. Grochowska  274 , 03-841  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435509, , e-mail [email protected], , faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (URL): www.pragapld.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zamowienia.pragapld.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Podskarbińskiej 6, 03-833 Warszawa, pok.217 (II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach w ramach zadań pn.: Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie
Numer referencyjny: UD-VI-ZP/66/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42 - zadanie I2) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 - zadanie II,3) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 - zadanie III,4) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22, w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie - zadanie IV.2. Roboty budowlane i montażowe należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej tj. Projektu budowlano-wykonawczego (technologia i automatyka oraz elektryka) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wszystkich branż na danym obiekcie wyszczególnionym wyżej.3. Wykonawca, przystępujący do przetargu, zobowiązany jest zapoznać się ze wszystkimi dokumentami wchodzącymi w skład dokumentacji przetargowej i ich akceptację. W przypadku braku w dokumentacji projektowej niezbędnego zaworu, armatury itd. Do prawidłowego funkcjonowania instalacji i urządzeń, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku montażu brakującego elementu instalacji. Należy dany brakujący element instalacji uwzględnić w sporządzonej ofercie Wykonawcy i kosztorysie ofertowym.4. Uwagi dodatkowe:a) Należy m.in. wymienić na nowe rozdzielacze c.o., c.t. i c.w.u. (na każdym przewodzie wychodzącym z rozdzielacza na zasilaniu i powrocie należy zamontować termometr i manometr, a także na powrocie zawory równoważące)b) Wymagane jest rzetelne i dokładne wykonanie izolacji całej instalacji.c) Wymagana jest rzetelna i dokładna dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej i elektronicznej.d) Wymagane jest oznaczenie instalacji i armatury w węźle za pomocą strzałek i tabliczek z opisem, a także wykonanie schematu technologicznego z ww. oznaczeniami.e) Przebadanie próbki wody po zakończeniu robót montażowych.f) Realizacja robót objętych w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą nie może spowodować m.in. przerwy dostawy wody użytkowej ciepłej i zimnej, ogrzewania centralnego oraz gazu w godzinach funkcjonowania placówki oświatowej. Należy przewidzieć konieczność wykonywania prac w godzinach i dniach niefunkcjonowania przedszkola.g) Wykonanie robót objętych w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą muszą być zgodne z aktualnymi normami i wytycznymi firmy VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. h) Załatwienie dokumentów, protokołów odbioru, zlecenia usług (m.in. na nadzór nad budową i na dopust wody do instalacji c.o.) i pokrycie wszelkich kosztów wymaganych przez firmę VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. Wymagane będzie kontaktowanie się z firmą VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A.i) Wszystkie części (prostki i kształtki) systemu instalacji ze stali ocynkowanej zewnętrznie łączonych metodą zaprasowywania / zaciskową muszą pochodzić od jednego producenta zaakceptowanego przez Zamawiającego. Dla sprawdzenia wywiązania się z tego wymogu będzie konieczność dostarczenia Zamawiającemu dokumentów WZ na każdy zastosowany element systemu instalacji oraz deklaracji zgodność z zaznaczeniem, iż ww. dokumenty wystawionych są na dany obiekt od dostawcy systemu instalacyjnego. Niewywiązanie się z tego wymogu, będzie upoważniało Zamawiającego do nieodebrania zgłoszonego odcinka instalacji i nakazu zmiany zastosowanego materiału do montażu instalacji.j) Zdemontowane grzejniki z danego obiektu należy złożyć na wskazanym przez szkołę miejscu do ponownego wykorzystania przez szkołęk) Kolorystykę materiałów wykończeniowych dobrać w uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu.5. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 9 i 10 do SIWZ, w skład której wchodzą dla każdej części zamówienia:a) dokumentacja projektowab) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej:Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164) Zamawiający stosuje klauzulę społeczną polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia).Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej: - 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na jedna część zamówienia.- 6 osób świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na dwie części zamówienia.- 7 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na dwie części zamówienia.- 8 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na dwie części zamówienia.Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: roboty instalatorskie (sanitarne i elektryczne), roboty demontażowe, roboty wykończeniowe wewnętrzne np.: malowanie, tynkowanie, układanie terakoty. Przynajmniej 1 z wymienionych ww. osób musi posiadać uprawnienia do montażu instalacji ze stali ocynkowanej zewnętrznie łączonych metodą zaprasowywania / techniką zaciskową wystawione przez producenta danego systemu instalacyjnego zastosowanego na danym obiekcie. Przynajmniej 1 z wymienionych ww. osób musi posiadać książeczkę spawacza. W przypadku obiektów wyszczególnionych w zadaniu I i zadaniu II wymaga się aby przynajmniej 1 z osób posiadała uprawnienia SEP do 1 kV.

II.5) Główny kod CPV: 45331000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45332000-3
45332200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-05

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) w przypadku składania oferty na zadanie I - Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42.- przynajmniej dwie roboty budowlane obejmującej swoim zakresem m. in.: 1 robotę węzła ciepła o wartości co najmniej 110.000,00 zł brutto i 1 roboty instalacji wewnętrznej c.o. o wartości co najmniej 230.000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) w przypadku składania oferty na zadanie II - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 - przynajmniej dwie roboty budowlane obejmującej swoim zakresem m. in.: 1 robotę węzła ciepła o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto i 1 roboty instalacji wewnętrznej c.o. o wartości co najmniej 650.000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. c) w przypadku składania oferty na zadanie III - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1.- przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji wewnętrznej c.o. o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. d) w przypadku składania oferty na zadanie IV - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22, w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie- przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji wewnętrznej c.o. o wartości co najmniej 140 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 18. 2.2 a) - d) nie mogą być takie same i powtarzać się w każdym kolejnym zadaniu.e) dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami, w tym co najmniej:- 1 osobą przewidzianą do pełnienia kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.:W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej: a) wykazu wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 6 lub/i 6a lub/i 6b lub/i 6c (,,Wykaz robót"). Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,b) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego- załącznik nr 7 (,,Wykaz osób"). W wykazie powinny być zawarte informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z:1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 lub/i 1a lub/i 1b lub/i 1c do SIWZ,2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy - załącznik nr 2,(W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.)3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.)4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału - załącznik nr 4,Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności:- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu- sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).6. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości a) Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42 - 13 000,00 zł,b) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 - 17 000,00 zł,c) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 - 14 000,00 zł,d) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22, w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie - 8000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
wydłużenie okresu gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) Wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 144 ust 1 Prawa zamówień publicznych,2) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiegob) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektorów Nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu umowy, lub nastąpiły zmiany w dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego,d) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie niniejszej umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.2. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, określonego w § 2 wzoru umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.3. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, strony ustalą taką technologię wykonania robót, która wyeliminuje możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy.4. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-08, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych,- wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi,- wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących,- demontaż części armatury instalacji wody użytkowej (demontaż baterii umywalkowych i natryskowych oraz umywalek przewidzianych do wymiany),- demontaż podejść do części przyborów,- montaż umywalek i podejść pod przybory (w miejsca zdemontowanych),- montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych wodooszczędnych,- należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe, - badanie wody instalacyjnej w kierunku jej przydatności do spożycia przez ludzi,- dezynfekcja, płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych,- wymiana węzła ciepłowniczego na potrzeby c.o. i c.w.u. zasilającego cały obiekt, kompletnego (z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych)- podłączenie wymienionego węzła ciepłowniczego do zmodernizowanej instalacji c.o. i c.w.u. (wymiana wszystkich rozdzielaczy c.o. i c.w.u. wraz z armaturą: zaworem spustowym, a na każdym odejściu z rozdzielacza manometr, termometr i na powrocie zawór równoważący)- zawarcie z VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. umowy na dopust wody do instalacji c.o. i nadzór techniczny nad wymaganymi robotami w węźle ciepła. Dopust wody do instalacji realizowany z sieci cieplnej (odczyt za pomocą wodomierza).- roboty dostosowawcze pomieszczenia wymienionego węzła ciepłowniczego,- roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie- wykonanie zasilenia dla urządzeń wchodzących w skład modernizowanego węzła ciepłowniczego w tym:o zasilanie węzła cieplnego energią elektryczną,o instalację ochrony przeciwprzepięciowej,o instalację zasilania odbiorów węzła (pompy c.o., c.w.u.),o zabezpieczenie i sterowanie pomp c.o., c.w.u.,o sygnalizację pracy pomp c.o., c.w.u.,o instalację oświetlenia 230V,o instalację gniazd 1-faz.,o instalację automatyki ciepłowniczej c.o., c.w.u.o instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331000-6, 45310000-3, 45332000-3, 45332200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-05
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wydłużenie okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca może podać wydłużony okres gwarancji i uzyskać dodatkowe punkty w postępowaniu (pkt. 22.2.b) SIWZ).


Część nr: 2Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych,- wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi,- wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących,- demontaż baterii umywalkowych w sanitariatach, gabinecie logopedy oraz zapleczy sklepiku,- demontaż poziomów instalacji wody zimnej i ciepłej gabinecie logopedy oraz zapleczy sklepiku,- montaż nowych baterii umywalkowych i zlewozmywakowych wodooszczędnych,- montaż nowej instalacji od istniejących pionu w gabinecie logopedy oraz zapleczy sklepiku,- należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe,- badanie wody instalacyjnej w kierunku jej przydatności do spożycia przez ludzi,- dezynfekcja, płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych,- wymiana węzła ciepłowniczego na potrzeby c.o., c.t. i c.w.u. zasilającego cały obiekt, kompletnego (z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych),- podłączenie wymienionego węzła ciepłowniczego do zmodernizowanej instalacji c.o. i c.w.u. oraz c.t. (wymiana wszystkich rozdzielaczy c.o. c.t. i c.w.u. wraz z armaturą: zaworem spustowym, a na każdym odejściu z rozdzielacza manometr, termometr i na powrocie zawór równoważący),- zawarcie z VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. umowy na dopust wody do instalacji c.o. i nadzór techniczny nad wymaganymi robotami w węźle ciepła. Dopust wody do instalacji realizowany z sieci cieplnej (odczyt za pomocą wodomierza),- roboty dostosowawcze pomieszczenia wymienionego węzła ciepłowniczego,- roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie,- wykonanie zasilenia dla urządzeń wchodzących w skład modernizowanego węzła ciepłowniczego w tym:o zasilanie węzła cieplnego energią elektryczną,o instalację ochrony przeciwprzepięciowej,o instalację zasilania odbiorów węzła (pompy c.o., c.t., c.w.u.),o zabezpieczenie i sterowanie pomp c.o., c.t., c.w.u.,o sygnalizację pracy pomp c.o., c.t., c.w.u.,o instalację oświetlenia 230V,o instalację gniazd 1-faz.,o instalację automatyki ciepłowniczej c.o., c.t., c.w.u.o instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331000-6, 45310000-3, 45332000-3, 45332200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-05
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wydłużenie okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca może podać wydłużony okres gwarancji i uzyskać dodatkowe punkty w postępowaniu (pkt. 22.2.b) SIWZ).


Część nr: 3Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych,- wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi,- wymiana rozdzielaczy c.o. w węźle cieplnym i w podrozdzielni wraz z armaturą,- wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących oraz zaworów regulacyjnych zamontowanych przy rozdzielaczach,- płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych,- należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe, - roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331000-6, 45310000-3, 45332000-3, 45332200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-05
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wydłużenie okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca może podać wydłużony okres gwarancji i uzyskać dodatkowe punkty w postępowaniu (pkt. 22.2.b) SIWZ).


Część nr: 4Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22, w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych,- wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi,- wymiana rozdzielaczy c.o. w węźle cieplnym i w podrozdzielni wraz z armaturą,- wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących oraz zaworów regulacyjnych zamontowanych przy rozdzielaczach,- płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych,- należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe,- roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331000-6, 45310000-3, 45332000-3, 45332200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-05
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wydłużenie okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca może podać wydłużony okres gwarancji i uzyskać dodatkowe punkty w postępowaniu (pkt. 22.2.b) SIWZ).