ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Przetarg

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisu aparatury kontrolno - pomiarowej i automatyki w kotłowniach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz z podziałem na elementy.

16-01-2009, 00:00

Dane kontaktowe

Rejonowy Zarząd InfrastrukturyELEMENT IELEMENT IIELEMENT IIIElement IV
ul. Podchorążych 33 33,85-915 Bydgoszcz
tel. 052/3784285
e-mail: [email protected]
http:// www.rzi.w.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Bydgoszcz: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisu aparatury kontrolno - pomiarowej i automatyki w kotłowniach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz z podziałem na elementy.
Numer ogłoszenia: 18195 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.w.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisu aparatury kontrolno - pomiarowej i automatyki w kotłowniach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz z podziałem na elementy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisu aparatury kontrolno - pomiarowej i automatyki w kotłowniach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz z podziałem na elementy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla spełnienia tego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Kryteria i sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków. 1) Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. 2) Brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności dokumentu z oryginałem będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3, 3) Jeżeli wraz z ofertą wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, lub nie złożyli stosownych pełnomocnictw, zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 3ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4) Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub nie spełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 5) Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 6) Podwykonawcy 1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, pod warunkiem spełnienia wszystkich kryteriów dla wykonawcy, o których mowa w SIWZ. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, 2.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia przez podwykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wszystkich osób realizujących przedmiotowe zamówienie, wraz ze wskazaniem posiadania świadectw, o których mowa w pkt 6. 6)aktualne na dzień składania ofert dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę kwalifikacji tj. świadectwa kwalifikacyjne wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami): a) Grupa I Serii E pkt 2 i 10 b) Grupa II Serii E pkt 1 i 10 - jak wyżej lecz serii D, dla wszystkich osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej, pocztą za zaliczeniem pocztowym lub osobiście w siedzibie zamawiającego pokój nr 311.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 2 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ELEMENT I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEMENT I: WAK 5 Toruń - 1 BMT Kompleks wojskowy 2069 - Toruń, ul. Okólna 37,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ELEMENT II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEMENT II: WAK 5 Toruń - 1 BMT Toruń Kompleks wojskowy 7195 - Dolaszewo, gm. Szydłowo,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ELEMENT III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEMENT III: WAK Łask- JW 1158 Kompleks wojskowy 3962 - Łask,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Element IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEMENT IV: WAK Tomaszów Mazowiecki - JW 4391 Tomaszów Mazowiecki Kompleks wojskowy 2513 - Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.