ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Zainteresowanie kampanią „Ciepło z klasą” przerosło nasze najśmielsze oczekiwania.

Organizowana przez lidera polskiej branży grzewczej - firmę Galmet kampania społeczna „Ciepło z klasą” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem!

Logo firmy GalmetOrganizowana przez lidera polskiej branży grzewczej - firmę Galmet kampania społeczna „Ciepło z klasą” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem!

Z dumą odnotowujemy pierwsze sukcesy, konsekwentnie gromadząc zgłoszenia Szkół nadsyłane z całej Polski. Do programu już w pierwszym tygodniu trwania kampanii zgłoszono aż 99 szkół!

Dzięki temu nasza marka wkracza do polskich placówek edukacyjnych, budując swoją rozpoznawalność wśród szerokiego grona odbiorców: dzieci, ich rodziców, nauczycieli, pracowników instytucji państwowych oraz absolwentów w każdym wieku, czyli nas wszystkich.

Poprzez swoje działania firma Galmet udowadnia, że Polacy potrafią „tworzyć rzeczy mądre” z korzyścią dla siebie i całych społeczności.  Jesteśmy przekonani, że nasze przedsięwzięcie przyczyni się do pomocy tysiącom uczniów i nauczycieli w całej Polsce.

Nasza kampania promowana jest wielokanałowo poprzez największe media internetowe. Do współpracy zaangażowaliśmy między innymi portale: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl. Akcja "Ciepło z klasą" widoczna jest również w sieci reklamowej Google oraz na Facebooku. Dodatkowym wsparciem dla promocji programu będzie reklama na nośnikach outdoorowych oraz reklama w sklepach i salonach instalacyjnych w całej Polsce.

Poprzez udział w programie, razem z firmą Galmet przyczyniają się Państwo do rozwoju całej polskiej branży grzewczej. Przypominamy, że nasza akcja wciąż trwa i nabiera coraz większego rozpędu.

Kampania „Ciepło z klasą” wystartowała 18 kwietnia 2016 roku i potrwa do 20 czerwca 2016 roku.W tym czasie uczniowie, absolwenci, rodzice, nauczyciele oraz wszyscy chętni, którym leży na sercu los polskich szkół mogą zgłaszać je do naszej akcji oraz na nie głosować. Tym samym autorzy zgłoszeń biorą udział w konkursie dla Uczestników, dzięki któremu mogą wygrać wspaniałe nagrody dla siebie oraz nowoczesną kotłownię dla swojej Szkoły.

Oficjalne ogłoszenie trzech zwycięskich szkół nastąpi 30 czerwca 2016 roku.

Więcej informacji na oficjalnej stronie kampanii: www.cieplozklasa.pl

Artykuł sponsorowany

Artykuł został dodany przez firmę

Galmet Sp. z o.o. Sp. K.

Galmet to 36 lat doświadczenia w produkcji najwyższej jakości urządzeń grzewczych i zapewniających ciepłą wodę użytkową. W trosce o wygodę użytkowania firma wprowadza najwyższej jakości, intuicyjne rozwiązania.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.