ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Kampania telewizyjna marki Junkers-Bosch

Marka Junkers-Bosch po raz drugi w swojej historii rozpoczęła kampanię reklamową w polskiej telewizji. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie emitowane będą do końca grudnia w kilku ogólnopolskich stacjach.

Marka Junkers-Bosch po raz drugi w swojej historii rozpoczęła kampanię reklamową w polskiej telewizji. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie emitowane będą do końca grudnia w kilku ogólnopolskich stacjach.

Kampania telewizyjna marki Junkers-Bosch

Pierwsza kampania marki Junkers-Bosch w polskiej telewizji została przeprowadzona w 2015 roku. Junkers zmieniał swój wizerunek, dlatego ubiegłoroczne spoty przede wszystkim podkreślały związek marki Junkers z marką Bosch.

Tegoroczna kampania służy promocji najnowszej linii gazowych kotłów kondensacyjnych Bosch Condens 9000i, które charakteryzują się innowacyjnym designem. Fronty kotłów wykonane są z odpornego na uszkodzenia, hartowanego szkła. Nowej linii urządzeń jest też poświęcona specjalna mikrostrona www.poprosturewolucyjny.pl, na której można znaleźć wszystkie niezbędne informacje techniczne, porady oraz materiały marketingowe.

Ośmiosekundowe spoty sponsorskie przygotowane w ramach kampanii są emitowane od 2 do 31 grudnia w czterech ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.

Więcej: www.bosch.pl

Artykuł został dodany przez firmę

Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort

Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort to producent nowoczesnych i energooszczędnych urządzeń przeznaczonych do ogrzewania, chłodzenia i wentylacji pomieszczeń a także przygotowania ciepłej wody użytkowej.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.