ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Polsteam i Nova Ship Tech SA instalują Alfa Laval PureBallast 3 na swoich statkach

Alfa Laval podpisała umowy z Polską Żeglugą Morską i Nova Ship Tech SA na dostawy systemów oczyszczania wód balastowych trzeciej generacji - Alfa Laval PureBallast 3. Zgodnie z umowami kilkadziesiąt statków Polską Żeglugi Morskiej i Nova Ship Tech SA zostanie wyposażonych w systemy PureBallast 3, z których zdecydowana większość będzie miała wydajność powyżej 1000 m3/h.

Alfa Laval podpisała umowy z Polską Żeglugą Morską i Nova Ship Tech SA na dostawy systemów oczyszczania wód balastowych trzeciej generacji - Alfa Laval PureBallast 3. Zgodnie z umowami kilkadziesiąt statków Polską Żeglugi Morskiej i Nova Ship Tech SA zostanie wyposażonych w systemy PureBallast 3, z których zdecydowana większość będzie miała wydajność powyżej 1000 m3/h.

Wielu armatorów statków rezygnuje z zakupu systemu oczyszczania wód balastowych dla jednego statku na rzecz kompletnych rozwiązań dla całej floty. Wprowadzane w ciągu ostatniego roku przepisy dotyczące gospodarki wodami balastowymi ułatwiły - i co ważniejsze - pozwoliły spojrzeć na to zagadnienie z szerszej, długoterminowej perspektywy.

"Takie firmy jak Polska Żegluga Morska i Nova Ship Tech SA, rozpoczęły modernizację swoich statków w systemy oczyszczania wód balastowych” - mówi Anders Lindmark, kierownik produktu Alfa Laval PureBallast. W świetle ostatnich rozporządzeń ustawodawczych, firmy zainwestowały w odpowiednią technologię, ale także we współpracę z partnerami, którzy będą w stanie wspierać ich długoterminowo.

Duże systemy i silna współpraca

Pierwsza umowa flotowa z Polską Żeglugą Morską dotyczyła zakupu 6 systemów PureBallast 3 z terminami dostaw w 2017 roku. W 2018 roku armator zdecydował się wyposażyć pozostałą część swojej floty w PureBallast 3 – stając się właścicielem 60 systemów. Wszystkie systemy są przeznaczone do pracy z wydajnością co najmniej 1000 m3 / h, a 16 z nich - 2000 m3 / h i więcej.

"To była to kluczowa decyzja, która i uwzględnia długoterminowe założenia, takie jak ekonomika eksploatacji i wiarygodność dostawcy" - mówi Grzegorz Wardzyński, Dyrektor Techniczny PŻM. "Technologia UV stosowana w systemach PureBallast 3 jest prostsza i bardziej opłacalna ekonomicznie niż elektrochlorowanie, nawet w przypadku naszych, bardzo dużych systemów. Równie ważne jest, aby wybrany dostawca mógł już teraz zapewnić dostawy systemów na kolejne lata i wspierać nas w długoterminowej perspektywie. Wiedza, serwis i części będą kluczowe dla zapewnienia zgodności naszych statków z normami w najbliższych latach" - podsumowuje Wardzyński. To sprawiło, że Alfa Laval i PureBallast 3 to właściwy wybór do wyposażenia naszej floty."

Upraszczanie instalacji w całej flocie

W przypadku firmy Nova Ship Tech SA, umowa flotowa z Alfa Laval obejmuje dostawy systemów oczyszczania wód balastowych dla 34 statków, a głównym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji była wysoka elastyczność PureBallast 3. System ten może być łatwo dostosowywany do różnych warunków eksploatacyjnych całej floty. "Interwencja w istniejące struktury i systemy na statkach w trakcie ich eksploatacji jest o wiele bardziej złożonym problemem niż w przypadku jednostek nowo budowanych" - mówi Francesco Costagliola, Dyrektor Techniczny Nova Ship Tech SA. "Alfa Laval PureBallast 3 ma zwartą, a jednocześnie bardzo elastyczną konstrukcję, która ułatwia instalację na istniejących statkach.

Costagliola zwraca także uwagę, że wybór PureBallast 3 to więcej niż sama instalacja. "Koszty operacyjne i możliwość świadczenia usług globalnych są dla nas bardzo ważne" - mówi. "Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, wiemy, że Alfa Laval je rozwiąże".

Artykuł został dodany przez firmę

Alfa Laval Polska Sp. z o.o.

Działalność Alfa Laval opiera się na utrzymaniu pozycji lidera w trzech kluczowych technologiach: wymiany ciepła, oddzielania i przepływów.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.