Łódź, łódzkie, Polska Dodano: 2024-03-06 | ID oferty: 2104818
.
- Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon;
- Rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie sprzętu biurowego, sieci oraz aplikacji biznesowych typu MS Windows czy MS Office;
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania na urządzeniach firmowych;
- Rejestrowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu;
- Przyporządkowywanie trudniejszych przypadków do II linii wsparcia.
.
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z systemem ticketowym;
- Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego (B2);
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, Windows;
- Zorientowanie na rozwiązywanie problemów;
- Chęć do pracy i zaangażowanie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Biurowe godziny pracy od poniedziałku do piątku;
- Sporadycznie możliwa praca z domu;
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe);
- Nowoczesne biuro w Łodzi;
- Przyjazna atmosfera pracy i międzynarodowe środowisko.
Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.
Grafton Recruitment Sp. z o.o.