ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Oferta pracy

Customer Service Specialist with English

Warszawa, Białołęka, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-04-17 | ID oferty: 2149075

Customer Service Specialist with English
Warszawa, Białołęka
NR REF.: 1184006


Jesteś komunikatywną, otwartą osobą i podoba ci się praca z ludźmi? Jeśli TAK, to ta oferta pracy jest skierowana do Ciebie.


 

Obecnie dla jednego z naszych międzynarodowych klientów poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.


Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • obsługa korespondencji przychodzącej, w tym procesowanie zamówień klientów oraz reklamacji,
  • wprowadzanie danych do systemu i przygotowywanie raportów dla wybranych Klientów strategicznych,
  • obsługa infolinii - odbieranie połączeń przychodzących zarówno Klientów dedykowanych jak i wsparcie infolinii ogólnej, 
  • prowadzenie korespondencji z zagranicznymi oddziałami oraz zespołami z całego świata,
  • współpraca z zespołami handlowymi mająca na celu wypracowanie jak najwyższej jakości obsługi klientów,
  • budowanie pozytywnych relacji w kontaktach z Kluczowymi Klientami, 

 


Aby osiągnąć sukces w tej roli, od Kandydatów oczekujemy:

  • komunikatywności,
  • dobrej organizacji pracy (dokładność, terminowość, rzetelność),
  • proaktywnej postawy w szukaniu rozwiązań,
  • znajomości programu Microsoft Excel,
  • posługiwania się językiem polskim oraz umiejętności ładnego wysławiania się,
  • swobodnego posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie B2.

 


Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się organizacji, pracę w międzynarodowym środowisku, przyjazną atmosferę, atrakcyjny pakiet benefitów oraz możliwość pracy hybrydowej.


Jeśli spodobała ci się ta Oferta, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HAYS
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: