Pruszcz Gdański, pomorskie, Polska Dodano: 2024-05-06 | ID oferty: 2163345
Numer oferty: StPr/24/3950
Nawiązywanie kontaktów telefonicznych oraz umawianie i odbywanie spotkań z potencjalnymi klientami celem przedstawienia oferty. Tworzenie bazy klientów na podstawie zebranych informacji. Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio. Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę. Informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie. Przygotowywanie ofert handlowych, aby zachęcić do nabycia usług czy towarów. Czynności administracyjne: kompletowanie, skanowanie. Rejestracja dokumentów w systemie finansowo-księgowym i dystrybucja do właściwych jednostek. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: PRZEMYSŁOWA 2, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6
Wymagane dokumenty: Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną w temacie wpisując stanowisko. Konieczne jest dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.
Centralna Baza Ofert Pracy