ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron

Oferta pracy

specjalista

Opole, opolskie, Polska Dodano: 2024-05-07 | ID oferty: 2165706


Archiwum Państwowe w Opolu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjnych i IT Dział administracyjno - gospodarczy

45-016 Opole ul. Zamkowa 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administruje i monitoruje działanie systemów teleinformatycznych
  • Nadzoruje stan techniczny i funkcjonowanie sprzętu
  • Kontroluje i zapewnia ważność licencji, certyfikatów kwalifikowanych, aplikacji i systemów
  • Wspiera pracowników w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania
  • Koordynuje wykonanie przeglądów, napraw, konserwacji urządzeń oraz infrastruktury obiektów
  • Prowadzi ewidencję sprzętu i oprogramowania
  • Administruje stronami internetowymi Archiwum
  • Przygotowuje niezbędną dokumentację w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego


Warunki pracy


  • Praca administracyjna i IT
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na wysokim parterze - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • Brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umozliwiających pracę osobom niewidomym i głuchym


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji lub IT

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Podstawowa znajomość przepisów: ustawy - Prawo zamówień publicznych, ustawy - Prawo budowlane, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
  • Umiejętności w zkaresie administracji systemami teleinformatycznymi (oprogramowanie, bazy danych) do 50 użytkowników
  • Znajmość systemów CMS
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego w zakresie rozumienia dokumentacji technicznej
  • Znajomość działania sieci LAN i zarządzania jej komponentami
  • Umiejętność administrowania bazami danych
  • Umiejętność obsługi systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Opolu, ul. Zamkowa 2, 45-016 Opole
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Opole opolskie

Dane kontaktowe: