ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron

Oferta pracy

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta - rekrutacja online

Kraków, małopolskie, Polska Dodano: 2024-05-22 | ID oferty: 2182808

Kierownik Zespołu Obsługi KlientaMiejsce pracy: Kraków

Zadania:

 

  • Zapewnienie właściwej realizacji procesów w zakresie obsługi klienta, z zachowaniem wysokiej jakości i terminowości, zgodnie z procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami prawa.
  • Zarządzanie pracą Zespołu Obsługi Klienta, wraz z zespołami podległymi. Bezpośrednia współpraca z Team Liderami zespołów funkcyjnych.
  • Wdrażanie nowych kontraktów obsługi kompleksowej i nadzór nad obecnymi kontraktami od strony administracyjno-technicznej.
  • Monitorowanie realizacji działań w zakresie obsługi klientów Spółki, identyfikacja problemów i rekomendowanie niezbędnych działań korygujących.
  • Analiza, identyfikacja i proponowanie działań korygujących w procesach realizowanych przez Zespół Obsługi Klienta w związku ze zmieniającymi się przepisami prawa.
  • Kontrola i nadzór nad rozliczeniem miesiąca przez pracowników Zespołu Obsługi Klienta w sposób terminowy i zgodnie z obowiązującymi w organizacji procedurami, w tym uzupełnianiem i aktualizowaniem w plikach i systemach wewnętrznych istotnych dla realizacji usług danych.
  • Kontrola nad bieżącym uzupełnianiem i aktualizowaniem w plikach i systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych (np. BDO, SENT) istotnych dla realizacji usług, informacji dotyczących bieżących umów z klientami
  • Kontrola nad prowadzoną dokumentacją i rejestrami dotyczącymi obsługi klientów, w tym zabezpieczenie właściwej archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującymi w spółce procedurami.
  • Sporządzanie raportów i analiz na bieżące potrzeby; budowanie, utrzymywanie oraz rozwój relacji biznesowych z obecnymi klientami i partnerami biznesowymi.
  • Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego leżących w zakresie funkcji Zespołu Obsługi Klienta i zgodnych z kwalifikacjami Pracownika.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne.
  • Doświadczenie w pracy w branży związanej z gospodarowaniem odpadami.
  • Znajomość przepisów powiązanych z gospodarką odpadami, odpadami niebezpiecznymi, produktami ubocznymi, obsługą systemu BDO  oraz umiejętność stosowania w praktyce.
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników.
  • Umiejętności analityczne.
  • Orientacja na wyniki.
  • Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji biznesowych.
  • Efektywne komunikowanie się.
  • Swobodna obsługa programów środowiska MS Windows (Word, Excel, PowerPoint).
  • znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie na poziomie min. B1.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę na okres próbny 3-m-ce, a w dalszej kolejności umowa o pracę na czas określony 1 roku; jeśli obie strony nadal są zadowolone ze współpracy, wówczas umowa o pracę na czas nieokreślony.
  • Narzędzia niezbędne do pracy: telefon komórkowy, laptop.
  • Opieka medyczna.
  • Karta MultiSport.

 

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HRK S.A.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: