ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron

Oferta pracy

Asystentka Biura - rekrutacja online

Łódź, łódzkie, Polska Dodano: 2024-05-22 | ID oferty: 2182815

Asystentka BiuraMiejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Wsparcie naszych menadżerów sprzedaży i inżynierów serwisu w sprzedaży wewnętrznej.
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów biznesowych w języku polskim i angielskim.
  • Przetwarzanie zamówień.
  • Przygotowywanie raportów, statystyk i prezentacji zgodnie z wytycznymi firmy.
  • Wprowadzanie danych zamówień i klientów w systemach CE (MS-Dynamics 365 Customer Engagement) i ERP (Business Central) oraz lokalnym oprogramowaniu do fakturowania.
  • Koordynacja i wsparcie działań związanych z lokalnymi zagadnieniami logistycznymi i bankowymi.
  • Ścisła współpraca z centralą w Niemczech w sprawach sprzedaży i serwisu.
  • Aktywne wsparcie działań przed i posprzedażowych na wystawach lub wydarzeniach dla klientów.
  • Przygotowanie płatności.
  • Księgowość wewnętrzna: konsolidacja z wydatków, wycen i fakturowania, oraz monitorowanie płatności.
  • Wsparcie księgowość i oraz zarządzenie stanem magazynu.
  • Raporty na koniec miesiąca, śledzenie wskaźników: raport z fakturowania, raport zamówień przychodzących, śledzenie zamówień sprzedaży, inwentaryzacja.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, wykształcenie z zakresu biznesu/administracji/rachunkowości lub aplikacja handlowa.
  • 3-5 lat doświadczenia zawodowego w sprzedaży wewnętrznej lub na podobnym stanowisku.
  • Znajomość przepisów ruchu towarowego i celnego będzie zaletą.
  • Umiejętność pracy w zespole, elastyczność i komunikatywność.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Dodatkowym atutem będzie biegła obsługa zwykłych aplikacji Microsoft Office, dodatkowo znajomość MS Dynamics 365 CRM. 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy.
  • Ciekaa praca w miłej atmosferze w szybko rozwijającej się firmie z szeroką współpracą międzynarodową.
  • Nowoczesne narzędzia pracy (laptop i telefon służbowy).
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Szkolenia w siedzibie w Niemczech, które optymalnie przygotują Cię do przyszłych zadań.
  • Projekty międzyoddziałowe zachęcające do lepszego zrozumienia procesu pracy i skutecznej integracji w zespole.
  • Regularne wydarzenia pracownicze oraz otwarta i przyjazna atmosfera pracy.
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HRK S.A.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: