ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron

Oferta pracy

Office Manager (German-speaking)

Kraków, małopolskie, Polska Dodano: 2024-05-25 | ID oferty: 2186581

Office Manager (German-speaking)
Kraków
NR REF.: 1186337

For our client who is a renowned automotive brand opening its office in Kraków, we are looking for an Office Manager. You will be supporting the creation of a new Shared Service Center (SSC).

Responsibilities:
  • Office Management: Oversee day-to-day office operations, ensuring a smooth and efficient work environment.
  • Administrative Support: Handle administrative tasks, including scheduling, correspondence, and document management.
  • Facilities Coordination: Manage office facilities, supplies, and equipment.
  • Vendor Relations: Be the point of contact for external companies and vendors.
  • Collaboration: Work closely with the CEO, HRBP Global, and accounting teams.
  • Budget Management: Responsible for managing the administrative budget.
Requirements:
  • Fluency in German: Proficiency at a native or near-native level.
  • English Proficiency: Strong written and verbal communication skills (C1 level).
  • Previous experience in office management or related roles.
  • Knowledge of MS Office: Especially Excel.
  •  A go-getter who takes charge and adapts quickly.
  • Radiate enthusiasm and maintain a vibrant work atmosphere.



Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HAYS
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: