Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu , ul. Pawła Stalmacha 22, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2712020, faks 032 2781777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż odciągów miejscowych spalin z garażu głównego w budynku Komendy Miejskiej PSP w Zabrzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż odciągów miejscowych spalin z garażu głównego w budynku Komendy Miejskiej PSP w Zabrzu , ul. Stalmacha 22.
Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót pn. Odciągi miejscowe spalin Zał. Nr 6 oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zał. Nr 8 - które są załączone do SIWZ i stanowią jej integralną część. Sposób montażu i wykonania podwieszeń bezwzględnie musi uwzględniać wymagania określone w Ekspertyzie stanu konstrukcji stalowej więźby dachowej w garażu głównym w budynku KM PSP Zabrze, ul. Stalmacha 22 stanowiącej Zał. Nr 7..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie występuje
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 24 ust 1 -2 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona poprzez analizę formalną i merytoryczną dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87,poz. 605 ze zm.) zamawiający żąda przedstawienia:
1.Oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału:
a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c)nazwę i siedzibę podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie określonych prac oraz wskazać o jakie prace chodzi. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców ponosić będzie odpowiedzialność za ich działania i zaniedbania, jak za własne. Wyłącznie Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania rozliczeń finansowych z podwykonawcami z tytułu powierzenia im określonych prac, objętych przedmiotem zamówienia,
d) aktualnej polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej ubezpieczenie firmy w zakresie
odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100000,00 złotych lub równowartość tej kwoty, jeżeli ubezpieczenie zawarto w walucie obcej (wg kursu NBP z dnia zawarcia umowy ubezpieczenia ).
e) wykazu wykonanych dostaw wraz z montażem (w zakresie przedmiotu zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy/roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 referencje. Wskazanym jest aby były to dostawy z montażem realizowane w strażach pożarnych - wraz ze stosowną opinią, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom wraz z montażem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączaniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku przedstawienie wykonania należycie co najmniej dwóch (2) tego rodzaju prac (dokumentów potwierdzających);
f) wskazanie osoby, która będzie kierownikiem robót montażowych - z uprawnieniami dla przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem tych uprawnień (uprawnienia instalacyjne/budowlane) oraz aktualne zaświadczenie z właściwego samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KMPSP w Zabrzu ul. Stalmacha 22, 41-800 Zabrze, sekretariat w godz. 9.00-12.00 osobiście bądź pocztą z tym, że koszty przesyłki ponosi wykonawca lub pobrać ze strony internetowej: www.psp.zabrze.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: KM PSP Zabrze, ul. Stalmacha 22 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).