W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy oraz budową sieci Autoryzowanych Partnerów Serwisowych poszukujemy PARTNERÓW do obsługi pomp ciepła Cooper&Hunter z województw: WIELKOPOLSKIE, ŁÓDZKIE, LUBELSKIE, PODKARPACKIE, PODLASKIE.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy partnerów serwisowych do obsługi pomp ciepła Cooper&Hunter. Jeśli chcesz dołączyć do naszej rosnącej sieci serwisowej i zaoferować swoje profesjonalne usługi w zakresie serwisu i naprawy pomp ciepła, zachęcamy Cię do kontaktu z nami.
Wybieraj sprzęty TSI i pracuj z najdokładniejszymi instrumentami dostępnymi obecnie na rynku.
VTS wprowadza do oferty nowe sterowniki HMI VOLCANO EC i HMI WING EC. Kurtyna powietrzna WING oraz nagrzewnica wodna VOLCANO wyposażone w silniki energooszczędne EC obsługiwane będę teraz przez nowy sterownik, który zastąpi kontrolery poprzedniej generacji.
Panasonic uruchomił telefoniczną obsługę klientów końcowych w celu wsparcia swoich dystrybutorów i akredytowanych instalatorów w obsłudze użytkowników indywidualnych.
Buderus oferuje nową usługę dla osób zainteresowanych urządzeniami marki. Nowo utworzone Biuro Obsługi Klienta umożliwia uzyskanie informacji o produktach i usługach Buderusa bezpośrednio od jego ekspertów.
Dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów to cel, który wiele lat temu obrał sobie japoński koncern Fujitsu General. Teraz swoją ofertę akcesoriów postanowił rozszerzyć o nowy, przewodowy sterownik UTY-RVRY do uniwersalnej obsługi modeli Split, Multi-Split i VRF, charakteryzujący się nowoczesnym wyglądem i intuicyjną obsługą.
Dzięki bezobsługowym systemom grzewczym oraz automatycznym instalacjom odpowiedzialnym za wentylację pomieszczeń nie musisz samodzielnie kontrolować temperatury w domu.
Alfa Laval – światowy lider w branży wymiany ciepła, separacji oraz obsługi cieczy – otwiera najnowsze centrum innowacji i aplikacji w Kolding w Danii.
Do decydujących czynników przy wyborze hotelu czy SPA z pewnością zaliczamy poziom komfortu odwiedzających. Czy podniesienie jakości obsługi musi dla właścicieli tych obiektów wypoczynkowych oznaczać zwiększenie kosztów? Niekoniecznie! Niektóre rozwiązania inwestycyjne mogą przełożyć się nie tylko na zadowolenie klientów, ale także na wymierne oszczędności.
Z zakupem kotła, podgrzewacza czy systemów solarnych jest podobnie jak z nabywaniem potrzebnego sprzętu RTV lub AGD. Warto upewnić się, że wybrane przez nas urządzenie posiada wszystkie potrzebne dokumenty. Dzięki temu zyskamy pewność, że wybrany towar jest najwyższej jakości.
Sezon grzewczy jak zawsze stawia kaloryfery w centrum uwagi. Dobrze więc, że niemodny już żeliwny grzejnik nie musi szpecić domowego wnętrza. Na rynku dostępne są produkty, które pozwolą przemalować go na nowy, atrakcyjny kolor, dzięki czemu stary kaloryfer stanie się designerską ozdobą w stylu retro. Można tego dokonać w kilku prostych krokach.
Wraz z wybudowaniem domu i zamieszkaniem w nim kończy się aktywność właściciela jako inwestora, a zaczyna jako gospodarza. Przychodzi bowiem czas na kolejny etap – dbanie o stan domu oraz pilnowanie, by wszystkie jego elementy funkcjonowały bez zarzutu oraz nie dochodziło do usterek i uszkodzeń.
Jakość, niezawodność i trwałość to najważniejsze wartości De Dietrich. Wysoki standard jest tym, co jest istotne dla marki nie tylko w kontekście produktów, ale także usług i obsługi klienta. Firma BDR Thermea Poland, dystrybutor urządzeń De Dietrich i Baxi, stworzyła więc Kodeks Dobrych Praktyk - dokument, który ma za zadanie upowszechnianie najwyższych standardów na rynku usług instalacyjno-serwisowych.
Jacek A. Dobrowolski, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Uponor Sp. z o.o działającej w Polsce, został Wiceprezesem ds. Sprzedaży i Marketingu Europy Wschodniej Uponor (VP Sales & Marketing East Europe).Doceniono w ten sposób sukcesy jego dotychczasowej aktywności menedżerskiej, do której należą przede wszystkim: podniesienie rentowności firmy, stworzenie silnego zespołu ekspertów i specjalistów, zwiększenie sprzedaży oraz usprawnienie obsługi klienta, która wyróżnia markę Uponor.