W imieniu firmy Lentewenc Sp. z o.o., chcielibyśmy z wielką przyjemnością zaprosić Państwa do wzięcia udziału w międzynarodowych targach branżowych poświęconych tematyce dekoracji i wykończenia wnętrz – Interiors Warsaw 2013, które odbędą się w dniach 10-12 września 2013 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.
Ogrzewanie mieszkania kosztuje cię krocie? Wydałeś fortunę na ocieplenie domu, ale nie widać efektów? Jak można temu zaradzić, dowiesz się podczas targów Warsaw Build 2013.
Druga polska edycja spotkań profesjonalistów branży HVAC, instalacji sanitarnych i basenów zgromadziła ponad 2100 odwiedzających i wystawców z 13 krajów Europy i Azji. Międzynarodowe targi Aquatherm Warsaw odbywały się w dniach 16 –18 listopada 2016 r. w Warszawie.
Najnowsze trendy w zakresie rozwiązań wodno-kanalizacyjnych, technologii grzewczo-chłodniczych; wewnętrznych instalacji sanitarnych, saun i basenów, a także liczne dyskusje i spotkania z ekspertami branży – zapowiada program drugiej edycji targów Aquatherm Warsaw 2016. Wydarzenie odbędzie w dniach 16-18 listopada br. w EXPO XXI Warszawa.
W branży budowlanej podstawą prywatnych zleceń staje się wiedza oraz innowacyjność. Z kolei kontrakty sektora publicznego ciągle opierają się wyłącznie na cenie.
Ogrzewanie i klimatyzacja budynków pochłaniają 50% całej energii konsumowanej w Unii Europejskiej. Tylko 18% tego zużycia pochodzi ze źródeł odnawialnych. Nowa europejska strategia ws. ogrzewania i chłodzenia ma to zmienić.
Szacuje się, że sprawność najpopularniejszych w Polsce kotłów grzewczych starego typu spada z wiekiem do ok. 50-60 %, co oznacza stratę niemal połowy paliwa. Wymianie nieefektywnych urządzeń sprzyjają nowe przepisy,szybki rozwój technologii oraz liczne programy wsparcia finansowego.
Już po raz drugi odbędą się w Polsce Międzynarodowe Targi Aqua-Therm Warsaw. Wydarzenie jest kontynuacją światowych spotkań profesjonalistów branży HVAC, instalacji sanitarnych i basenów, które zadebiutowały w Polsce ubiegłej jesieni.
W oparciu o wstępne dane statystyczne targów jakimi dysponują Polska Izba Przemysłu Targowego oraz CENTREX – audytor tych danych, można stwierdzić, że targi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej.