Klima-Therm intensyfikuje działania marketingowe w segmencie urządzeń premium. W pierwszych dniach maja w telewizji oraz w radiu firma rozpoczyna intensywną kampanię reklamową klimatyzatorów Fujitsu, której celem jest wzmocnienie świadomości japońskiej marki wśród konsumentów – potencjalnych użytkowników klimatyzacji.
O naszpikowanej elektroniką rezydencji twórcy Microsoftu krążą już legendy. Jak się okazuje w podobne rozwiązania może swój dom wyposażyć każdy z nas.
Za jaką kwotę można kupić zaufanie? Bardzo trudno to wycenić, nieco łatwiej określić ile można stracić na jego braku. Przez 2,5 roku firma Accenture badała jak spadają przychody firmy, gdy spada do niej zaufanie.
W NUMERZE 1/2012: Szanowny Jubilat prof. dr hab. inż. WITOLD WASILEWSKI nestor polskiego ciepłownictwa i ogrzewnictwa, redaktor naczelny czasopisma „Ciepłownictwo, Ogrzewnictwo, Wentylacja” ukończył 90 lat
Właściciele nieruchomości mają coraz większą świadomość przysługujących im praw w związku z ulokowaniem urządzeń przesyłowych na ich działkach.
Ciągły postęp technologiczny sprawia, że awarie przemysłowe stają się coraz bardziej groźne dla otoczenia. Na skutki takich zdarzeń narażona jest zarówno ludność mieszkająca w okolicy dużych zakładów przemysłowych jak i środowisko naturalne.