Rettig Heating, właściciel marki Purmo, największego producenta grzejników na świecie, wprowadził na rynek TempCoE3, nowy produkt z segmentu SMART Home. Prosty w obsłudze system umożliwia użytkownikowi sterowanie nie tylko ogrzewaniem, ale także oświetleniem i zewnętrznymi urządzeniami takimi jak zraszacze czy brama garażowa.
24 stycznia 2012 r koncern Rettig podpisał umowę z firmą Uponor, właścicielem niemieckiej fabryki Hewing. W konsekwencji Rettig staje się 100% właścicielem producenta wysokiej jakości rur z tworzyw sztucznych.
Wystartowała kampania reklamowa marki PURMO, której właścicielem jest jeden z największych producentów grzejników i systemów grzewczych na świecie – koncern Rettig ICC.
Rynek pracy jest dynamiczny i otwarty dla absolwentów szkół technicznych oraz zawodowych. Jednak większe szanse na szybkie znalezienie pracy mają osoby z praktycznym doświadczeniem w dużych firmach.
Biuro Handlowe koncernu Rettig Heating Polska rozpoczyna rok 2012 w nowej warszawskiej siedzibie. 12 stycznia odbyło się uroczyste otwarcie nowego biura.
Rettig Heating, jeden z największych dostawców systemów grzewczych i właściciel marki Purmo, wprowadza nowy system rurowy z rodziny Cleverfit. Axial uzupełnił portfolio systemów rurowych skandynawskiego producenta i jest przeznaczony do instalacji centralnego ogrzewania, wody użytkowej, w tym wody pitnej, sprężonego powietrza oraz transportu wody deszczowej w instalacjach sanitarnych.
Marka Purmo, która wchodzi w skład koncernu Rettig Heating, obchodzi w tym roku okrągły jubileusz. Nowoczesne grzejniki oraz systemy ogrzewania podłogowego Purmo obecne są w polskich domach od 25 lat, jednak historia firmy rozpoczęła się już w XVIII wieku.
Automatyka domowa przeżywa prawdziwy rozkwit. Analitycy z IDC w wrześniowym raporcie przewidują, że światowy sektor inteligentnych urządzeń typu smart home wzrośnie tym roku o ¼, a na rynek trafi niemal 815 mln urządzeń. To nie koniec dobrych wieści, popularyzacja rozwiązań Internetu Rzeczy i zamiłowanie młodych pokoleń do technologii, również domowych, będą rosnąć mimo, że blisko połowa z nas nie rozumie jak to wszystko działa, donosi Entrata.
Spowolnienie gospodarcze? Na pewno nie w branży instalacyjnej. Podczas, gdy ekonomiści biją na alarm przed nadchodzącą zadyszką, dla sektora instalacyjnego nadchodzą tłuste lata. Światowy rynek systemów HVAC został wyceniony na 181 mld USD w 2018 roku i szacuje się, że już za 5 lat jego wycena wyniesie ponad 250 mld USD (2023 r.). Szacunki wskazują, że branża urośnie o blisko 40% - donosi serwis M&M.
Ogrzewanie podłogowe najczęściej kojarzy się z bardzo przyjemnym odczuciem jakie daje ciepła podłoga w łazience. Ta odrobina luksusu jest dzisiaj dostępna nie tylko dla inwestorów, którzy dopiero budują swój dom.
Czasem słońce, czasem deszcz – jaka będzie pogoda powie Ci twój dom. Jak? Dzięki sztucznym sieciom neuronowym, które działają jak mózg, tylko sztuczny. Podobnie jak w przypadku ludzkiego, tak syntetyczny rozum będzie odbierał sygnały z otoczenia, przetwarzał je i reagował.
Co wiemy o 2019? Analitycy twierdzą, że będzie to „SMARTny” rok, a innowacje znane z filmów science-fiction trafią do naszych kuchni, pomogą nam przyrządzić obiad, ustawią idealną temperaturę w salonie i przypomną o liście zakupów przed wyjściem z domu.
Ogrzewanie umożliwiło ludziom kolonizację miejsc, które wydawały się niemożliwe do zamieszkania ze względu na niesprzyjające warunki klimatyczne. Sama, dość prosta koncepcja ogrzewania była modyfikowana przez stulecia, aż uzyskała formę i funkcjonalność, jaką znamy dziś.
Mawia się, że ludzie boją się tego, czego nie znają. To naturalne, ponieważ strach wpisany jest w proces zmian. Doskonałym tego przykładem był świat technologii.
Mimo trudnej sytuacji na rynku budowlanym, rynek instalacyjny przeżywa rozkwit. Aż 70% reprezentantów branży badanych przez Purmo, marki producenta grzejników i systemów rurowych, uważa, że ten rok będzie lepszy lub znacznie lepszy od poprzedniego.