Zakup węgla na nachodzące zimowe miesiące to spory wydatek, wyraźnie odczuwalny w budżecie każdej polskiej rodziny. W trosce o Klientów marka WĘGIEL SZTYGAR® w porozumieniu z Santander Consumer Polska wprowadza w e-sklepie możliwość płatności w dziesięciu nieoprocentowanych e-ratach. Odroczenie płatności pierwszej raty o 3. miesiące to także jedna z wielu korzyści tej wyjątkowej oferty.
Instytut Techniki Budowlanej (ITB) w Warszawie – w ramach Planu optymalizacji dla produktu Tubolit DG Plus firmy Armacell – wykazał redukcję wbudowanego śladu węglowego aż o 75 % w stosunku do wyników z 2016 roku, jak również poprawę parametrów w pięciu innych kategoriach. To wynik poczynionych przez firmę inwestycji oraz innowacyjnych wdrożeń. Najnowsza generacja produktów Tubolit DG Plus to jeszcze większe korzyści dla środowiska oraz dodatkowe punkty podczas zielonej certyfikacji inwestycji.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży na rynku krajowym Grupy Bosch w Polsce wyniosły w 2020 roku blisko 5,5 mld zł, a przychody całkowite netto wzrosły do blisko 9,8 mld zł
Koszty związane z ogrzewaniem domu w okresie jesienno-zimowym są jednym z głównych wydatków gospodarstw domowych.
W roku finansowym 2021 Bosch osiągnął znaczny wzrost sprzedaży i zysku pomimo trudnych warunków rynkowych.
DEVI, producent elektrycznych systemów grzewczych, prezentuje DEVI HeatMAP™. Jest to program ułatwiający obliczenie dokładnej ilości kabli, mat i termostatów niezbędnej do ogrzania określonej powierzchni oraz właściwe rozłożenie elementów systemu ogrzewania podłogowego. Precyzyjny dobór ilości materiałów optymalizuje inwestycję i ogranicza jej koszty do minimum. Program dostępny jest bezpłatnie na stronie http://devi.danfoss.com/Poland/Consumer/HEATMAP/.