Panasonic Heating & Cooling Solutions, jeden z liderów w branży klimatyzacji i ogrzewnictwa z ponad 60-letnim doświadczeniem w sektorze, wystartował z promocją „Limitowana Oferta na Zestawy”.
Czerwony punkt podzielony na dwie półkule – od teraz taki logotyp oznacza graficznie Targi Kielce, drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo- Wschodniej. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych – oto co symbolizuje.
Jak świętować urodziny, to tylko z odpowiednią pompą! Dlatego też na 15-lecie działalności SBS przygotowaliśmy dwie nowe, bardzo ważne rzeczy. Pierwszą z nich jest nowa strona internetowa Grupy SBS, zaś drugą – nowe logotypy marek Keller, Delfin i Nanopanel.
W ofercie REGULUS-system grzejniki w wykonaniu kolorowym dostępne są bez dopłaty, w cenie katalogowej. Niezależnie od wybranego koloru zamówienie zostanie zrealizowane maksymalnie do 7 dni roboczych.
Minęło 10 lat odkąd działamy na rynku OZE jako GAZUNO. W tym czasie wykonaliśmy ponad 1700 urządzeń w całej Polsce. Ich łączna moc to aż 63 800 kW! Co z nami i co przed nami? O tym w dzisiejszym artykule.
Eksperci budowlani, poszukując niezawodnych technologii, zwracają uwagę przede wszystkim na elastyczność rozwiązań, które odporne na upływ czasu i czynniki zewnętrzne umożliwią efektywną pracę i bezpieczeństwo montowanej instalacji.
Spółka Immergas podpisała kolejną umowę sponsorską z zespołem Mistrza Polski w rugby, Master Pharm Budowlani SA Łódź. Logo firmy już trzeci rok z rzędu będzie widnieć na stadionach i koszulkach meczowych łódzkiej drużyny.
Festival Łódź Design to najciekawsze wydarzenie związane z projektowaniem w Europie Środkowo-Wschodniej, które powstaje we współpracy z międzynarodowymi kuratorami i artystami.
Firma badawcza ASM przeprowadza wśród fachowców, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
1 stycznia 2018 r. Dział Termotechniki firmy Robert Bosch przejął dystrybucję elektrycznych podgrzewaczy wody użytkowej od spółki BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Podgrzewacze c.w.u. sprzedawane dotychczas na polskim rynku pod marką Siemens od początku 2018 roku noszą logo Bosch.
Firma badawcza ASM przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
Producenci materiałów budowlanych od zeszłego roku są pozbawieni wielu możliwości współpracy z wykonawcami, którzy często są ambasadorami marek i wywierają realny wpływ na wyniki sprzedaży produktów. Czy w tej sytuacji ulegnie zmianie układ sił na rynku?
Istniejąca od 1895 roku marka Junkers zmienia swój wizerunek. Należący do firmy Robert Bosch brand będzie mocniej podkreślał swój związek z Boschem. W komunikacji marketingowej logo Boscha będzie teraz zawsze towarzyszyć logo Junkersa. Junkers zbliży się do marki Bosch także poprzez nową kolorystykę w komunikacji marketingowej.
7 czerwca ASM Research Solutions Strategy ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2022
Obserwując ruch w marketach budowlanych można odnieść wrażenie, że #koronawirus nie dotyczy tej branży. Czy jednak faktycznie producenci i dystrybutorzy materiałów budowlanych mogą spać spokojnie? Z pewnością nie, gdyż epidemia może dotknąć inwestycje budowlane na każdym ich etapie. Wysoka niepewność dotycząca przyszłości może przełożyć się nie chwilowe zmiany budżetach firm działających w najbardziej dotkniętych epidemią branżach oraz niektórych gospodarstwach domowych.