Dlaczego warto zdecydować się na pompę ciepła i ile można zaoszczędzić dzięki takiej inwestycji – m.in. o tym rozmawiali specjaliści firmy NATEO z klientami i zwiedzającymi tegoroczne targi POLEKO.
Od 23 do 26 listopada w Poznaniu trwały największe w Polsce targi POLEKO poświęcone rozwiązaniom proekologicznym, a w szczególności odnawialnym źródłom energii. Stoisko firmy Viessmann przez cały czas było licznie odwiedzane przez inwestorów zainteresowan
W dniach 22-25 listopada 2011 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się kolejna edycja Targów Ochrony Środowiska Poleko 2011, podczas których Glen Dimplex Polska po raz kolejny zaprezentowała najnowsze rozwiązania z zakresu pomp ciepła marki Dimplex.
W numerze 8/2014: Krajowy system wsparcia kogeneracji po „przejściach” – aspekty prawne.
Wystąpienia narodowe Austrii, Kanady, Czech, Norwegii i Szwajcarii, ekspozycja czołowych firm z 15 krajów, pokazy dynamiczne, przestrzenie specjalne i prawie 50 konferencji na najbardziej palące tematy dotyczące ochrony środowiska – tak zapowiadają się targi POL-ECO-SYSTEM w Poznaniu, które rozpoczną się we wtorek, 27 października. Targi potrwają do 30.10.2015 r.
W NUMERZE 9/2013: Globalne ocieplenie a efektywność energetyczna budynku biurowego.
W Poznaniu zakończyły się targi Pol-Eco-System - jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych ochronie środowiska. Było to prawdziwie biznesowe spotkanie w międzynarodowym gronie.
Już po raz piętnasty Polska Izba Przemysłu Targowego wyłoniła laureatów konkursu Stoisko Roku. 3 czerwca, podczas otwarcia targów ITM w Poznaniu laureatom zostały wręczone medale i wyróżnienia. Złoty Medal otrzymało stoisko poznańskiej firmy Inter-Mark Group.
Już po raz piętnasty Polska Izba Przemysłu Targowego wyłoniła laureatów konkursu "Stoisko Roku". W konkursie biorą udział firmy realizujące usługi projektowania i budowy stoisk targowych zrzeszone w PIPT, najważniejszej Izbie zrzeszającej przedsiębiorców branży targowej w Polsce.
W oparciu o wstępne dane statystyczne targów jakimi dysponują Polska Izba Przemysłu Targowego oraz CENTREX – audytor tych danych, można stwierdzić, że targi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej.