Jacek A. Dobrowolski, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Uponor Sp. z o.o działającej w Polsce, został Wiceprezesem ds. Sprzedaży i Marketingu Europy Wschodniej Uponor (VP Sales & Marketing East Europe).Doceniono w ten sposób sukcesy jego dotychczasowej aktywności menedżerskiej, do której należą przede wszystkim: podniesienie rentowności firmy, stworzenie silnego zespołu ekspertów i specjalistów, zwiększenie sprzedaży oraz usprawnienie obsługi klienta, która wyróżnia markę Uponor.
O marce, trendach w branży i produktach rozmawiamy z Magdaleną Tokarczyk-Cyran, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Armatura Kraków SA
Na stanowisko Dyrektora Zarządzającego i Członka Zarządu Uponor Sp. z o.o. została powołana Anna Cupriak. Nową rolę w firmie obejmie od maja br.
W roku finansowym 2021 Bosch osiągnął znaczny wzrost sprzedaży i zysku pomimo trudnych warunków rynkowych.
Podczas wrześniowej konferencji BDR Thermea Winning Together w Rotterdamie spółka BDR Thermea Poland otrzymała 1. nagrodę za najwyższy wzrost sprzedaży w 2018/2019 roku. Tym samym Polska wyprzedziła takie kraje, jak Niemcy czy Rosję.
Przełom roku przyniósł zmiany personalne w koncernie Rettig Heating. Ster zarządzania marki Purmo na polskim rynku przejął Andrzej Iżycki – nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Nieszczelności w układach sprężonego powietrza, gazu i podciśnienia mogą odpowiadać nawet za 30-40 proc. marnowanej w zakładzie przemysłowym energii. Koncern Fluke wprowadza właśnie do sprzedaży na polskim rynku swój najnowszy produkt – innowacyjną przemysłową kamerę dźwiękową, przeznaczoną do szybkiego identyfikowania wycieków sprężonego powietrza, gazu i podciśnienia – „niewidzialnych złodziei” energii.
Z początkiem listopada 2012 stanowisko Dyrektora Sprzedaży Glen Dimplex Polska Sp. z o.o. objął pan Przemysław Frolenko który zastąpił na tym stanowisku pana Gabriela Grabowskiego.
Najlepsze wyniki sprzedaży w historii, bardzo wysoki przyrost i jeszcze lepsze prognozy na 2017 r. – mowa o Grupie SBS, największej w Polsce sieci sprzedaży artykułów instalacyjnych, sanitarnych i grzewczych. Takie wnioski płyną z analizy działalności firmy w 2016 r.
Zgodnie z danymi PORT PC rynek pomp ciepła przeżywał prawdziwy boom do 2022 r., kiedy wzrost ich sprzedaży sięgał nawet 137% (w stosunku do 2021 r.), rok 2023 nie był już dla producentów tak korzystny. Zamiast wzrostu w sprzedaży tzw. sell in (do hurtowni) zanotowano znaczne spadki. Przyczyny tego zjawiska są oczywiście złożone, jednak wciąż główna obawa potencjalnych nabywców to koszty eksploatacji tych urządzeń grzewczych. Czy warto inwestować w pompy ciepła? Tak! Wyjaśniamy, na co zwrócić uwagę przed zakupem.
Tytuły zostały przyznane na podstawie badań ankietowych zrealizowanych w ramach Rankingu Budowlana Marka roku i Champion Roku 2021. W edycji 2021 pojawiły się nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej.
Obecnie obserwujemy znacząco rosnące zainteresowanie efektywnymi systemami energetycznymi. Prognozy Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA) wskazują na przewidywany wzrost sprzedaży pomp ciepła na poziomie ponad 10 proc. do końca 2024 roku. Jednocześnie badania Stiebel Eltron pokazują, że jedną z najczęstszych barier dla potencjalnych nabywców w Polsce dla tego typu systemów jest obawa o wysokie koszty ich eksploatacji. Jednak jak wskazuje ekspert, dobrze zaprojektowana instalacja przyczyni się do obniżania kosztów ogrzewania.
Ubiegły rok Grupa Klima-Therm zamknęła przychodami sięgającymi poziomu blisko miliarda złotych i dynamiką wynoszącą aż 75 proc. r/r. Rekordowe wyniki firma wypracowała przede wszystkim dzięki dobremu wykorzystaniu sprzyjającej koniunktury w segmencie urządzeń OZE, jak również poprzez wzmocnienie sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Firma LG wprowadziła do swojej oferty dwa nowe modele pomp ciepła typu powietrze-woda – Therma V R32 Split o mocy 4kW i 6kW. Urządzenia przeznaczone są do nowo wybudowanych, dobrze ocieplonych budynków, które wymagają małego obciążenia cieplnego. Charakteryzują się niską wagą oraz kompaktowymi rozmiarami, co w połączeniu z małą ilością czynnika chłodniczego i zmniejszonym poziomem głośności daje większą elastyczność instalacji. Pompy LG objęte są 5-letnią gwarancją i są już dostępne w sprzedaży na polskim rynku.
Po raz trzeci podczas Mediarun Festival, jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie międzynarodowych spotkań o profilu edukacyjno-networkingowych wręczono statuetki dla najlepszych Dyrektorów Marketingu.