Wielu inwestorów na etapie planowania modernizacji lub pierwszego montażu instalacji CO uznaje środki ochrony instalacji za zbędny wydatek, podnoszący niepotrzebnie koszty inwestycji.
Konsorcjum ma za zadanie rozwijać prace badawcze, doskonalić możliwości operacyjne pomp ciepła w ekstremalnych klimatach oraz podnosić długoterminową konkurencyjność rozwiązań HVAC
Od 2020 r. firma ESBE corocznie otrzymuje tytuł Sweden's Best Managed Companies, co w tym roku przełożyło się na uzyskanie statusu złotego członka programu. Wyróżnikami naszej firmy są długoletnia, stabilna i bezpieczna historia, dbałość o markę ESBE oraz o plany na przyszłość. Nieustannie udoskonalamy nasze zasoby, wdrażając innowacje, modele biznesowe i strategię, a także ulepszając produktywność.
Rozpoczęta inwestycja o łącznej powierzchni blisko 30 tys. m kw. obejmie część biurową oraz halę magazynową z 50 dokami przeładunkowymi. Innowacyjny kompleks budynków przy ul. Azymutalnej, zaprojektowanych zgodnie z wymogami budownictwa proekologicznego w systemie certyfikacji LEED®, stanie się nową siedzibą Grupy Klima-Therm w Gdańsku oraz jej głównym centrum magazynowo-logistycznym na całą Europę.
O tym, że inwestycje w odnawialne źródła energii są niezbędne dla zapewnienia bardziej ekologicznej przyszłości, nikogo nie trzeba przekonywać. Widać to po dynamice rozwoju rynku mikro-instalacji: w roku 2021 Polska stała się 3. prosumenckim rynkiem na świecie.
Jakość, niezawodność i trwałość to najważniejsze wartości De Dietrich. Wysoki standard jest tym, co jest istotne dla marki nie tylko w kontekście produktów, ale także usług i obsługi klienta. Firma BDR Thermea Poland, dystrybutor urządzeń De Dietrich i Baxi, stworzyła więc Kodeks Dobrych Praktyk - dokument, który ma za zadanie upowszechnianie najwyższych standardów na rynku usług instalacyjno-serwisowych.
Przeciekające dachy namiotów, zakopujące się samochody, brodzenie po kostki w błocie, protesty grup AA, fizjoterapeuci bijący na alarm z powodu ciężaru toreb z gadżetami, kolejki do dentystów po zjedzeniu kilogramów krówek, a do tego pękające paski w spodniach po wielogodzinnych wizytach w strefie gastronomicznej – taki jest nieoficjalny bilans szóstych Targów Grupy SBS, które odbyły się w Strykowie w dniach 25-26 kwietnia 2017 r.
Międzynarodowe Targi Instalacyjne INSTALACJE to od lat największe spotkanie przedstawicieli branży, gdzie kompleksowo prezentowana jest oferta wiodących producentów oraz dostawców urządzeń, technologii i usług z zakresu techniki grzewczej, klimatyzacyjnej, wentylacyjnej i chłodniczej. Branża instalacyjna ponownie spotka się w Poznaniu już za trzy miesiące, w dniach 25-27 kwietnia.
Spowolnienie gospodarcze? Na pewno nie w branży instalacyjnej. Podczas, gdy ekonomiści biją na alarm przed nadchodzącą zadyszką, dla sektora instalacyjnego nadchodzą tłuste lata. Światowy rynek systemów HVAC został wyceniony na 181 mld USD w 2018 roku i szacuje się, że już za 5 lat jego wycena wyniesie ponad 250 mld USD (2023 r.). Szacunki wskazują, że branża urośnie o blisko 40% - donosi serwis M&M.
PDM (ang. Product Data Management) jest platformą biznesową zbierającą dane o produkcie, metodach jego wytwarzania i zasobach technologicznych.
Wydajna praca systemów grzewczych, klimatyzacyjnych czy solarnych w dużym stopniu zależna jest od starannego zaizolowania rur instalacyjnych.
Firma LG przygotowała dwie promocje dla instalatorów pomp ciepła LG Therma V.
By w dzisiejszych czasach być atrakcyjnym miejscem pracy, firma musi tworzyć unikalną przestrzeń, w której chce się pracować. Jednak to nie tylko kwestia promocji zewnętrznej, lecz także budowania mocnych fundamentów wewnętrznych. Doskonałym tego przykładem jest firma Thermaflex. Ten producent zrównoważonych rozwiązań izolacyjnych wyróżnia się wyjątkową kulturą organizacyjną, budującą zaangażowanie pracowników. Co leży u podstaw tego wyjątkowego sukcesu w zakresie HR?
Z początkiem kwietnia firma Klima-Therm wystartowała z telewizyjną kampanią sponsoringową marek Fujitsu i Kaisai. Przez cztery miesiące na antenach ogólnopolskich stacji TVP, TVN/TVN24 i Polsat emitowane będą billboardy sponsorskie promujące klimatyzatory i pompy ciepła.
Firma Panasonic wraca z dawką eksperckiej wiedzy w ramach cyklu “Webinarowa Środa”, który jest współorganizowany wraz z redakcją GlobEnergia. Najbliższe spotkanie na temat chillerów z pompą ciepła odbędzie się w środę, 17 kwietnia o godzinie 10:00.