Komfortowa temperatura w centrum handlowym to jeden z ważnych elementów udanego biznesu. Nowoczesna Galeria Świdnicka postawiła na rozwiązania grzewcze marki Buderus.
Dostępne na rynku projekty domów coraz powszechniej opierają się na ogrzewaniu gazowym.
Jesteś zainteresowany rozwijaniem swojej wiedzy na temat pomp ciepła? Chcesz zacząć montować pompy ciepła ale nie wiesz od czego zacząć? Chcesz się przekonać, że zawód INSTALATORA tych urządzeń jest właśnie dla Ciebie?
Najważniejsze w Polsce i w Europie Środkowej spotkanie branży instalacyjnej - Targi Instalacje w obiektywie Naszej redakcji.
Największa, specjalistyczna wystawa branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej w obiektywie.
Właściciel nieruchomości, firma Pradera oraz Apsys Polska, zarządca centrów handlowych, wykorzystują dla Galerii Gniezno Ciepło systemowe. Jest to nowoczesny i konkurencyjny sposób ogrzewania powierzchni handlowych, a także mieszkań i firm produkcyjnych, przyjazny środowisku i dostępny przez cały rok.
Wysokowydajne i energooszczędne wymienniki ciepła
Konferencja i wystawa „Komin 2011” w obiektywie.
Wraz ze wzrostem popularności pomp ciepła oraz innych niskotemperaturowych źródeł ciepła, wyraźnie rośnie zainteresowanie takimi urządzeniami jak grzejniki ścienne z wentylatorem, a także grzejniki kanałowe z wentylatorem.
Izba Przemysłowo – Handlowa w Poczdamie przygotowuje obecnie 16 edycję spotkań przedsiębiorców GREEN VENTURES, które będzie miało miejsce od 28 do 30 stycznia 2013 roku jako impreza towarzysząca targom TERRATEC i ENERTEC w Lipsku/Niemcy.
Zapraszamy do udziału unikatowym spotkaniu masterclass FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, które odbędzie się dniach 6-7-8 czerwca br.
Integris+ 2017 to program lojalnościowy i promocyjny dedykowany Klientom Hurtowni Grupy SBS. Tutaj uczestnik dostanie zarówno coś, co wesprze go w codziennej pracy (narzędzia, elektronarzędzia, akcesoria), jak i wybrany przez siebie sprzęt RTV i AGD.
Targi to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, które umiejętnie wykorzystane pozwala bezpośrednio konfrontować ofertę Wystawcy z rynkiem zbytu, kontrolować oraz badać ofertę konkurencji, jednocześnie budować pozytywny wizerunek firmy.
28 listopada 2013 r. w Warszawie odbyła się siódma edycja Konferencji „BIOGAZ – praktyczne aspekty inwestycji w zieloną energię”.